2013年5月13日 星期一

2013-04-06 Shadow Box Album Making

上個月..又去左學藝...呢堂好好玩...又係要做功課...

其實大把時間比我做功課的...有成個月...不過因為懶...又煲劇累事...

所以臨返學前兩日係咁要 cut paper 同埋要 cut 場景...忙到痴線...!!

今次整既係 shadow box ...一出課程見到已勁鍾意...

而且係用我最喜歡既 Graphic 45 黎整...夾啱時間即報...!!

其實我盡量少報星期六的課程...不過呢堂又成日 full ...平日時間又少...又分兩堂...

所以都係一堂過好~~~~~~!!!  就星期六啦~~!!

我就係 cut 呢個欄杆 cut 到嘔晒血...!!!!



今次上堂好順利...大部份都整好晒~~~~~~~~~~~~!!!  D花都係逐D逐D砌番出黎~~!!

只係返去砌番個場景出黎就搞惦了~~~~~~~~~~~~~!!  完 工 !!!! 



我覺得個盒整得好 ok ...反而本相簿有d位就唔太啱...

終於搞到爆爆地邊...要搵 lace 黎補救...嗚嗚~~~~~~~~~~~~~~~!!!





< 相簿封面 >



< 相簿內頁 >




好鍾意可以左揭右揭咁...好似好好玩... :p



整完呢本...想整本狗仔的...不過到而家都未搵到啱心水既紙...!!!

不過本相簿我可能會改用第個 style ...heehee~~~~ 仲諗緊點整好...!!!  (<----- 懶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


沒有留言:

張貼留言