2013年5月7日 星期二

LAST LAST LAST.....REALLY LAST VERSION~~XD

哈~~ 兩張 LAYOUT 響 MAY 4 終於POST左上手作會...

不過曝光之前...我又又又又將LAYOUT 2作出了改動...!!!

因為總係覺得有D唔順眼囉...!!!  處女座的人原來真係好麻煩...HAHAHAHA~~

又改左d乜呀???  咪就係將d 扮即影即有既相框由淨色改為有pattern 囉...!!

其他就無變...唔知係咪心理作用...改左之後順眼好多...嘩哈哈~~~~~

張LAYOUT就黎比我又撕又貼...底層真係千瘡百孔...!!! 




呢個真係LAST VERSION喇...因為已經"出左街" 喇!!!!

呢幾張相都係我地渡過既唔同節日影架...!! 



至於 LAYOUT 1 ...大概對佢情有獨鍾...到而家都係無改動過!!!  嘿嘿~~~~

反映出處女座既人另一面既性格...堅持執著...嘩哈哈~~~  (傻仔!!)




其實我鍾意呢兩張PATTERN PAPERS 襯出黎好清新既感覺~~!!

將兩張LAYOUT認真影了"沙濛"之後...就較定鬧鐘起身半夜POST上網...

我驚唔記得呀!!! 



無喇無喇...!!  唔會再作出更改架喇...!!!!!!!!!!!!!!!  一定!!!!  嘿嘿嘿~~~

沒有留言:

張貼留言