2013年5月14日 星期二

2013-05-09 Mixed Media Layout

之前響網上成日睇片...見到外國人好鍾意玩 mixed media...

真係好神奇...好似求求其咁...左整右整...有時更係隨意亂貼...

但整完出黎...好似玩魔法咁...睇到我丫大個口...嘩嘩聲...!!!

其實我都買左幾支噴噴黎玩...仲淘左好多裝飾用品...

講開D裝飾物...淘寶幾亳子就有個...最貴的鎖匙都唔駛$3...

SSP賣成$8-10一個...貴D大隻D既仲成廿幾三十蚊!!!

我淘左百幾蚊連運費...點貨點到我頭暈...!!!!  我買得幾多下...!! heehee~~~

只係百多蚊...以前只係夠買十幾隻囉...!!!


講番睇左咁多片...又買左樽 GESSO ...但係都知點開首玩起...

再買埋 Light modeling paste & Modeling Paste...

(其實我仲未知有咩分別...只係知 light 嗰款係輕身好多...可能快乾d掛...@@~~)

呢個時候...上環學院就出左個 MIXED MEDIA 課程...

其實上環呢間成日都會玩呢類課程...不過我成日覺得遠...@@~~~

(原來都唔係好遠...我返屋企都係用一個鐘多D...)

本來四月中已想報...不過小狗情況唔多好...所以放棄了...!!

之後再報...就安排左 May 9 返喇~~~~~~~ 好期待!!!


終於到左上堂的日子...我驚唔識路...所以一早就去到 (早左半個鐘...)

未有同學返...我就周圍昅...周圍摸...好多野好誘惑~~~~~~~~~~!!!!  

不過我定力還夠...!!  (點解夠定力...?!  因為我響外國訂左一d 新玩具黎緊...!!! 嘿嘿~~~呢度貴丫...!!)


今堂仲好搞笑...有個教過我的Miss都有黎玩呢...呢堂佢既身份變左我既同學仔...哈哈~~~^^

今次我有帶相 (極少有!!!!!!!!!!!!!!!!!)  唔帶唔得...唔可以後補落去的...嘿嘿...!!

導師每講解一個步驟都令我好興奮...終於可以落手整喇...!!!

雖然做得唔係太好...不過睇到作品慢慢成型...真係好開心呢~~~~~~~!!!


Mixed Media 吸引之處...就係由最初的 " 爛地 feel" 因應你既手勢技巧...可以將佢變成 " 豪宅 feel"!!




又藍又綠...Miss 都忍唔住笑話似 渣兜銀行 D 色~~~~~~~~~哈哈哈~~~

揀左兩張 stencil ...一張係牆...一張係箭咀...再用 Light modeling paste 填滿...

揭起就會現左個圖案出黎......呃~~~~ 幅牆整得唔係咁好添...!!!  而箭咀又太薄身...!!!!

下次要再好好控制下先得...!!!  今次掌握唔到添.........!!!

玩呢d 對手預左烏糟...哈哈~~~ 之後再加d 噴噴顏色上去...太好玩了!!!!!!!!!!

亂噴一通...有一刻覺得藝術家上身....哈哈~~~~~~~~~~~ (低b仔上身!!)



之後用d裝飾物裝飾下幅畫...嗰d草...搞左我好耐...好難搞得靚...@@~~~~

我至拿手係將d紙變舊...哈哈~~~~~~ 呢下好好玩...!!



呢堂好好玩...學左好多技巧...!!! 

令到我又抽起條筋...想自己再整一張...!!!  (磨拳擦掌中...!!!) 




1 則留言:

  1. 呢個好靚呀~
    同你平時做開嗰D 唔同風格呀~
    [版主回覆06/10/2013 17:59:49]係啊~~平時都係剪剪貼貼...呢個用唔同物料黎整...
    又要噴顏色...好好玩架~~!!

    回覆刪除