2013年5月16日 星期四

Keep 住團火...再戰 Mixed Media !!!

上一篇我講到咬牙切齒咁...又磨拳擦掌...呢團火真係唔講得笑...!! 

很少坐言起行既我...今次真係轉左X性...!!!   

我真係整左一幅新作品出黎!!!  嘿嘿~~~

其實都用左兩晚黎完成...第一晚就係將D野擺下位...襯下裝飾物...揀相...

呢次幅作品的 SIZE 細好多...只有 8x8 ... 原來整細既仲難...

點樣將畫面豐富而又唔係太混亂...都幾抓爆頭...!!

第一晚...只係將幅相貼左上去畫板...做左底層的layout (亂貼一通)...

上左一層 Gesso...跟住停左響度...因為夠鐘要訓教...比人話了...!!!  哈哈~~~

家中的男人第日見到...問我做乜幅野貼晒膠布...哈哈~~~

你識乜丫...藝術係咁架嘛...!!!  咩膠布呀!!  油畫布條黎架!!!! 




第二晚...又要磨過拳...拎齊d架生出黎...開壇!!!!!!!!!!!!!!!  誓要呢一晚完成!!!

今次主題想開心d 既感覺...所以揀左旗仔 die cut ...砌左個 smile ...加左架單車...

再用兩幅 stencil + light modeling paste ...整出d 牆呀星星的效果...

星星既效果唔係想像中咁好...我都係要注意下落多少 light modeling paste...要抹到幾平先得...!!

之後就決定用咩色...其實我對顏色唔多有概念...只係憑感覺...撞下手神...

但係d 噴噴其實都幾難 control ...有時噴唔出...有時又好似噴血咁出!!!  (仲要毒發嗰隻...噴大滴血) 

我有三隻牌子的噴噴...橙色嗰支...噴出黎效果閃閃地好靚...不過佢個咀係噴得最衰嗰支!!!

次次一按前又出後又出...仲要大大滴出黎...搞到我一手都係...!!! 

今次試用左五支...橙...金...藍...綠...透明閃...撞出黎效果都ok (我覺得)...

仲有...用左兩個衣夾仔...效果都幾好...

之後加埋兩個線碌仔...卷左d棉線...環繞住兩幅相...畫面好似豐富左好多...!! 

(都係我覺得...)




嘿嘿嘿~~~~~~~~終於大功告成!!!!  今次呢團火真係燒得好旺盛!!!!! 

其實我幾鍾意呢幅...嘻嘻~~~

於是......我問屋企人覺得點...佢比我既答案...真係有d 想打爆佢個頭...

佢話呀 : " 整呢d 細細幅咪好囉!!! " (有投訴咁話囉...!!)  

 問非所答...係咪想穿頭呢下...?! 



近黎我真係積極左...開始對得起d敗家品...嘿嘿嘿~~~

下一次整d咩好呢...近黎都係想玩下呢d ...因為扮藝術家既感覺真係幾好...嘩哈哈~~~ (痴左線...!!)

沒有留言:

張貼留言