2013年5月2日 星期四

快速完成的 Simple 12" Layout 1

呢幾日見阿細好似好轉左...心情自然好轉起黎...!!! 

其實我知小狗好努力去康復...呢幾日餵佢食野好乖...完全合作!!!

開始肯同人玩...作狀咬人...玩得興起仲吠添呀!!!  大愛呀!!!! 

要繼續加油啊~~~!!! 

五一有日假期...之前一晚就突然興之所至...完成埋另一個 12" Scrapbook Layout !!!

其實之前已經大概諗左點整...所以執齊用具就開工!!!

講都唔信...唔駛兩個鐘已經完成...!!!!  而且我覺得整得仲好過第一張...!! 

首先砌左個大概圖出黎...今次玩下兩層效果~~~~

懶拎d punch 出黎...搵左 KC D 木頭 die cut ...

用埋近黎至愛的新寵~~~ film punch!!!!

Tim 哥 懷舊鐘 的 die!!!!  本來 cut 左兩隻 dog dog 出黎...不過好似唔係咁襯...放棄~~!!






擺完位覺得唔錯...第一次無放幾日...就將佢地痴落 pattern paper 度!!! 

(可想而知......我幾滿意呢次作品...嘩哈哈~~~仲自我陶醉緊...?!)

我比阿B睇...佢都話呢張靚D...D相突出D...!!

仲有...我都覺今次用手撕條邊技巧上好左好多...因為狠心又決斷左!!  嘿嘿~~~





拎番第一張 Layout 出黎...總係覺得用左 distress ink 的蛋糕紙唔靚又唔突出...

仲有d多此一舉咁...所以.....好決斷的撕走左!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

整開兩層效果...唔差在呢張都整埋...咁襯埋一set嘛...!!  (低b的想法??)

整完好似順眼左.....!!!  (又自我陶醉了...!!)






兩張黎個合照先...!!!  好期待 May 4 當日大家一齊出 post 既盛況...!! 

三十幾人參加左...嘩~~~將會見到好多作品呀!!

試幻想下...全部人都用呢兩款layout...但用自己既 idea 製作出唔同既 style...係幾咁熱鬧!!

參加左呢個會之後...除左多左 online shopping外... (嘩哈哈!!!  因為實在太多魔鬼了!!)

最大得著係可以多左製作...的起左少少心肝...!!




下星期有個 course 都好期待...第一次玩 Mixed Media Layout...!!! 

好鍾意呢類創意無限既製作 (即係可以亂黎一通...)!!!

2 則留言:

  1. 你次次都整得咁靚既~
    [版主回覆06/10/2013 17:58:14]哈~~靠d 配件先靚咋...:P

    回覆刪除
  2. ღ。Yuen Yan。ღ2013年5月7日 中午12:11

    好靚呀!你好犀利呀
    [版主回覆06/10/2013 17:58:38]多謝呀~~!! 唔犀利架...剪剪貼貼 :P

    回覆刪除