2013年6月10日 星期一

細細近況

小狗細細近黎精神番好多...而且最令人鼓舞除左肯食野之外...

佢個身型都肥番少少...體重都重番少少...上次 (1/6) 去覆診...已經由 4.1 kgs 去番 4.3 kgs 了...

繼續努力呀!!!

有圖有真相...明確發福番...!!!  (一個月前 vs 一個月後)





家中的男人...成日惡搞阿細...今次又趁佢訓左...又擺隻蝴蝶結幫佢影相!!! 





家下精靈番好多喇...行都有力番...而且唔會成日訓教了!!! 





而且仲成日笑添...!!!  好鍾意佢條脷仔...好可愛~~!!! 





家下佢成日扭落街呀...!!  仲勁鍾意隔離屋的叔叔...仲有叔叔的黑貓仔~~~小黑!!!

次次聽到佢地個名就精神一震...碌大對眼仔...仲要超緊張咁...

見到人地仲主動錫人添呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  吃醋呀 (我!!!)






而家比多左濕糧佢照食晒...不過就衰衰格...成日要人餵先肯食...

都唔知響邊學埋d 公主病番黎...!!! 

佢呀...家下仲回復番超為食本色呀!!!!

早幾日...我食雪糕呀...佢係咁撲撲貢...成日擒上黎聞聞貢...

仲忍唔住係咁 lam 我隻匙巾!!!! 

一於影低佢個猴禽樣...!!!  佢仲趁我按緊制時...居然大膽到伸條脷仔lam我隻碗...!!!!

仲想伸長d 條脷仔 lam 碗入面添呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  沙膽細呀!!!!!!!!!!!!!!!





希望你繼續健康活潑...做隻開心的小狗仔啦~~~~~~~~~~~~~

唔好再成日病...太折磨小狗喇~!!!!!!

沒有留言:

張貼留言