2013年6月17日 星期一

Travel Album & Suitcase

可能大家有點奇怪...   近黎少左BLOG私人事...?! 

係咪無晒節目了...無去玩了...?!  NONO~~!!!! 

因為想有番DD 個人及家人及朋友們的私隠...相都POST少了...

以後就算POST...都會打左格仔 / FOR FRIENDS ONLY...

或者只有文字LOGIN後才睇到相...

如果想知我地既近況...歡迎留言加入朋友行列...

而其他既分享即照舊...例如: 手作 & 無厘頭既野......

所以唔加入朋友都依然係有野睇...放心...!!!    

歡迎繼續觀看...!!  (因為我知只有極少類人想睇我們的近況...嘿嘿~~!!)

 
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


近日有幸 join 到 Melody 的班...其實每次 FB 收生一出...必定爆滿...

所以每次我唔駛夾時間都已經 FULL 晒~~~

點解今次又上到...?!  皆因我呢個 "扶碌精" 去濕平時多口問...

咁啱兩次都有人調時間...所以我就有機會加入了...嘿嘿嘿~~~

其他同學...真係唔好意思...唔係有心插隊的...!!  (只係有意...) 



第一堂上ALBUM先...哈~~其實我預期會超時...不過居然沒有...!!!

所以我上完堂...仲可以去兆萬吹下水...!!!  之後施施然回家品嚐家人的美味愛心飯...!! 




好鍾意今次呢PACK紙...用晒我最鍾意既相機...旅行系列...

一路整...我一路笑咪咪...同學們可能以為我是傻的...!!  (的確是傻的...!!) 

今次有無按救命鐘?!  的確...而家少按左...!!  我也覺得自己有少少進步了...!!

但係...意外依然無時無刻都存在...不過...已經開始容易化險為夷!!  

好鍾意可以差不多善用晒所有紙...!! 

其實好怕每張紙用剩DD...真係食之無味...棄之可惜...

好怕堆積左一堆廢紙......



隔了一星期...滿心期待的去上埋個行李箱...

今次呢個箱比之前學的細很多...很好!! 

因為家中作品開始爆滿了...要清清位置放作品了~~!! 


呢堂比上堂複雜D...不過都係預期時間完成...之後夜晚去左睇紀念肥姐音樂會...相當感人呢...!!

呢個箱比想像中易整...!!!  YEAH~~~~終於完成了...可以放埋上次本相簿落去了!! 




1 則留言:

  1. 想請問你呢個行李箱+相簿0係邊度學架?
    [版主回覆07/08/2013 17:26:00]我響 Fliegen 度學架~~!!

    回覆刪除