2013年6月11日 星期二

DIY MINI PHOTO FRAME

好開心...Miss 去台灣旅行...買左手信比我...呵呵~~~~~~~~~~~ 多謝多謝~~!!

我會好好利用它的了...!!! 





之前畫晒所謂設計圖的 DIY Projects~~!! 

部份其實已經完左工喇~~~~~~~~~~~ 其中一個仲送左出去添...!!

不過...寄左差唔多一個星期喇...但係似乎仲未收到囉...!!  嗚嗚~~~唔好寄失啊!!!! 

我仲傻到唔記得寫回郵地址添呀...又唔記得影低封面啵.......唉...搞乜呢下?!  喪失魂呀~~!!!


我有三個呢d包裝用的木盒仔...扔左真係好可惜...

所以...第一次懶係有環保的心態...將佢地變成相架仔~~!! 


首先幫佢地上色...原木色其實我都鍾意...不過係要改裝就要改全套嘛!!!! 




之後就用 pattern paper 逐格 cut 黎痴...哈~~~ 上面其中一格...

因為做嗰時已經係零晨兩點幾...所以...眼花花咁掉轉左黎痴啦~~~

不過唔緊要...其實大部份都會遮住...所以...我都無打算挑起黎再痴好~~~懶嘛!!! 



呢個係送比人既...所以...係第日好清醒時整既...不過都出左點意外!!

(我既習慣係每次整親野都有蝦碌的!!!)

我係先將相架背面痴好的...之後再痴前面...不過痴左幾格之後先發覺......

我將個相架打橫左黎痴...今次唔挑番晒出黎都唔得...好彩...再貼番上去都唔太覺...!!

嚇得我丫...!!!  整比人架...唔可以馬虎的!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

(但係又唔細心d 啵!!!!)

完成圖會響下一篇 post 出黎...仲會連埋張生日咭...

希望 post 文出黎之日...對方已經收到啦~~!!

真係唔多相信...香港郵政咁差咩?!  近黎我已經寄失左一次了...!!

而且上次響美國訂左 41 pcs 貨...到而家只係收到 7 pcs!!!!  搞咩咁耐呢?!

嗚~~~唔好寄失啊...有d 等住用...而且會損失幾慘重啊!!!! 



而另一個相架仔...就用黎裝我們的小狗細細的証件相...!!! 



登...登...登...終於完成喇...同設計圖係有少少分別...heehee~~~

乜你唔知咩...?!  理想 和 現實 往往係有出入架啦~~~~~~~~~~~~~~!! 

睇番張設計圖先......





其實都係差少少之嘛......呵呵~~~~~~~~~~ 又可以開始第個 project 了~~!!



沒有留言:

張貼留言