2013年6月17日 星期一

全新 DBD ~~!!!

上星期三 (12/6/13) ... DBD 在銅鑼灣開 MEGA STORE...真係好替佢地開心呢...!!! 

認識她們由一個團購開始...之後見佢地發展得越黎越好...因為有班熱誠又有新意的員工!! 

開張日本想去趁熱鬧的...不過踫著係端午節...家庭日...夜晚又要去睇SHOW...

所以第二日才去兩手FING FING賀佢地...哈哈~~~~ 阿B仲話我唔識做...!! 

咩喎!!  幫襯佢地仲好啦~~~~~~~~~實際D嘛...!!! 嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~


要過海...對於我黎講真係遠左D...至多第時上堂快手D...唔吹咁多水啦~~~~~!!! 





MISS 巴黎仲請我飲野添...!!!  上到去超舒服呀~~~~ 成 1100 呎...大左好多...!!

仲有小狗比我玩添...!!!  小狗好搞笑...成日跟住我...以為有野食...!!

終於老闆忍唔住比D零食我去tum小狗...佢話唔可以呃佢架...下次唔理我的...!!! 

就係比左一次...佢就成晚跟住我...有次仲跴住我隻腳企高望住我...超搞笑~~~!!!  個樣勁為食~~!!

有次仲搞笑到...以為佢食緊乜...原來佢偷左個印仔黎咬呀!!! 

咬得幾滋味咁...!!!  拿~~~佢偷開有鋪癮...我今次捉到佢偷野呀~~~!!  哈哈~~~






睇下佢斷正比我揭發之後...仲好招積咁望住我呀~~~~~~~~~!! 





之後仲成日擺出個乖樣...見佢成日 lam lam 脷...臨走比多次零食佢~~~

佢食野都幾搞笑...拎完野食之後...會擔去地毯度慢慢歎...好得意~~!!! 

呵~~~~~~ 第時上堂有狗仔玩...會唔會玩到無車返屋企...要電召 MRXXXX 黎接我呢?!  HEEHEE





呢間新鋪...原來報紙都有講...後黎睇相先發現...

原來新加入了股東...而呢位股東就係前港姐小環的老公...!!

佢知道小環鍾意手工藝...所以就秘密入股...之後就比老婆揸fit...!! 

好sweet呀~~~~!!!  如果第時我老公都會送我間workshop就好了~~~~~~~~~ yeah~~~()

沒有留言:

張貼留言