2013年6月18日 星期二

樓下花園來了新住客

阿B成日都好比心機打理屋企樓下既花園...

兩個星期前...就發現我們的"JB聖誕樹"上有個新雀巢...

開心到佢丫...但又唔可以驚動打擾到雀巢內的雀仔...

所以佢拿拿臨拎左條梯...拎埋支長鏡...去觀察&影相~~!! 






睇樣應該似係相思雀...好得意呢~~~!!!  

之後晚晚去裝雀就變成左我地既興奮動作!!! 
 
當然我地只會遠遠咁裝...因為唔可以驚動雀雀架...

佢地既警覺性好高的...如果佢地覺得安全既話就會飛走唔返黎架喇~~!!! 





上星期成日落大雨...阿B超搞笑...不過呢個男人其實真係愛心爆棚的...!! 

佢成晚都擔心D雀雀...第二朝拿拿臨整左個"化學"屋頂比佢地~~!! 





如是者過左一個星期...初頭我地以為得一隻雀...

其實應該係有兩隻...只不過係交替咁回巢~~!!

呢日...阿B就發現有點異樣...佢見到隻雀雀擔左D野食返黎...

不過雀雀好小心咁響附近觀察一輪先飛返鳥巢~~!!!





真係好小心...!!!! 





之後...阿B覺得雀雀既舉動有d 奇怪...趁雀雀在飛左出去搵食...

佢又拿拿臨拎條梯...拎長鏡黎遠遠觀察!!!!

結果...簡直令人喜出望外呀~~~~~~~~~~~~~~~!!! 

原來唔知幾時...雀巢內已多左三隻bb雀雀...!!

怪唔得有時見到雀雀坐定定響度眼仔碌碌咁...大概係在"full"蛋啊~~~!!





而阿B仲裝左個攝錄鏡頭影左兩段雀雀餵雀bb既片添呀...不過我唔識放上黎...!! 

睇到我地好興奮...d 雀bb仲未開眼架...有隻仲成日伸長條頸黎搶食咁款...好得意呢~~~!!





呢個鏡頭應該睇得清楚d...仲未有雀毛添架....

雀bb...你地要加油啊...努力成長呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!

雀雀爸爸...雀雀媽媽...辛苦晒呀...努力去搵食養大雀bb"s 呀~~~~!!! 



2 則留言:

  1. 你個新住客好可愛呀~~~~
    [版主回覆07/08/2013 17:37:05]d 雀雀最後比雀媽媽殺死晒了...可能覺得佢地養唔大...
    嗚~~~ 我地見到有隻身首異處...睇到好唔開心呢~~~!!!

    回覆刪除