2013年6月11日 星期二

交換手作生日咭

自從參左左手作會之後...間中都會參與佢地舉辦既活動...

我都算係第二類既熱衷份子...因為我只係未參加過公開的活動...

時間唔太夾...希望下次有機會可參與下~~~


今次呢個活動係長期活動黎...就係交換生日咭...

首先會抽到個被祝福者...響佢生日之前...我要做一張生日咭比佢...

無規定咭款...其實近年好少整咭類的作品...

加上愛上 mixed media ... 更加懶拎 d stamp 出黎印下...

因為印完又要洗又要油顏色...

今次張咭...我都係以貼紙...印刷咭...再用裝飾品去配襯而成~~!!

所以都幾快完成...本來想做張機關咭的...

最後我用左研究張咭點整既時間...去完成左一個迷你相架仔比生日之星...

好似有生日禮物收下咁...好似仲會開心d ... (自以為是~~~!!) 



其實我都用左唔少時間心機去襯架~~!! 

全咭我都係整到有d高低效果...用左唔少海棉膠貼!!!





至於個迷你相架仔...事前無畫設計圖的...

只係見到呢張 pattern paper 幾清又幾易襯...

所以係一路諗一路整的隨心設計......


< 相架底 >

都有用張 pattern paper 黎做...用 pearl acrylic 黎掃左邊...

仲油左層保護油響上面...!!



個相架真係好迷你架!!!   只係留左一個位比生日之星放相...希望佢唔嫌棄啦~~~!!! 

我都花左唔少心機架...嗚嗚~~~~~~~~~~~~~ 不過家下講咩都無用...似乎仲未收到啊!!!





呢兩樣野已經響 June 5 (WED) 寄出左...郵費 $3.4 ...仲已經同班長確認寄出...嗚~~~

不過我唔記得寫回郵地址...應該唔會寫錯對方既地址掛...嗚~~~好擔心添!!!





另外...阿B買左個膠箱比我裝D手作工具...其實佢真係好支持我去玩...

哈哈~~~兩年前已經整左張工作檯比我...

不過我塞到成檯都係野...能工作的範圍只剩A4 SIZE...HAHAHA~~

而家多左個三層箱...係時候要執下D野...賣下野先得喇~~~!!!


後記 (2013-06-15) :

好開心終於收到好消息...!!  生日之星收到了咭及禮物了...而且仲好鍾意個相架仔...好開心呢~~~!!!

UM~~不過搞乜郵遞要咁耐呢...!?  ~__~"

沒有留言:

張貼留言