2013年8月19日 星期一

B 送的自家製銀鍊咀!!

上星期六 (17/8) ... 阿B 約左兩個朋友去玩整銀器...

今次既目標係整雕花吊咀...而兩位朋友就整手鐲...

佢地全部都整得好靚架~~!!!

阿B之前仲畫左個設計圖...有唔同既 SIZE...

終於最後佢就揀左呢個 SIZE 黎整...亦即係最初的稿...!!

WOO~~~ SUPER LIKE AR!! 

真係估佢唔到...真係整到同設計圖差唔多一樣...!!!!

今日即刻帶左返工...!!!!  勁鍾意呀~~~~~~~~~!!!






朋友們整的手鐲...都好靚呀~~~~~~~~~!!!  我鍾意既星星呀~~~~~~~~~!!! 





響佢地 FB 偷左 D 相...嘿嘿嘿~~~~ 可以睇下製作過程...!!!  (我連佢打既野都偷埋...嘩哈哈~~~)

開始前, 要先練習一下 "鋸功", cut晒呢塊鐵片上嘅直線, 曲線同埋各圖形, 呢部份都已經練左成個鐘





之前做左幾個大小, 問左小白(阿sir), 話左上的最適合, 揀啱厚度銀片, 正式開工!!







用噴膠將圖案貼上銀片, 再用白膠漿塗上表面保護圖案





開始先鋸左裡面嘅4個孔, 銀片比頭先練習嘅鐵片厚好多, 真係要加倍用 "弓"

淨係完成裡面, 已經用左一粒鐘






真係睇到都覺得艱難...所以我無去...嘩哈哈~~~~~





我兩年前都學整過戒指啦...對於我黎講...要用力氣既野...就係非常辛苦既事!!!





其實點解可以CUT到咁圓咁順既...!?   比著我一定CUT到一忽忽...!!





哈哈~~~ JBs ...!!!!  一家人嘛...!!  哈哈哈~~~~





朋友完成佢地對手鐲之後...阿B仲差打磨...

呢個時候...朋友SEND左比我睇半成品...嘩...已經覺得好靚了~~!! 





之後打磨...上臘...





cut 完, 鋤完, 打磨完, 之後要焊接兩個圈, 再拋光完成 !!!

用60度溫水加洗潔精, 浸返d臘出黎






完成品 !!!

起初怕好重, 所以揀1.5mm厚, 原來完成後, 可能鋸左好多, 只有 8.36克

下次可以做大個d, 不過要練好d一陽指, 唔係手指好易抽根!!






呢個吊咀其實幾大個下...所以用長鍊會型D...!!

YEAH~~~~ 有個代表我地既鍊咀喇...!!!

s for what???  咪係細細囉~~~~!!  嘻嘻~~~~

好鍾意呢個設計...巧妙地將細細同我地連埋一齊~~!! 













 

1 則留言: