2013年8月26日 星期一

第一次參加手作會聚會~!!

上星期六 (24/8) ... 第一次參加手作會的聚會...

心情既緊張又興奮...不過呢個星期我就開始腸胃唔舒服...

唔係胃痛就肚屙...係咁瀉水...最嚴重係星期四及五...簡直屙到個人超級累...!!

返到屋企要灘響度抖~!!  仲以為會出席唔到...!!  心情有點擔心又好 DOWN...

好彩...星期五晚睇完舞台劇...返到屋企之後又係勁瀉...

之後就開始胃痛...諗番起呢兩日其實無乜點食野...梗係胃痛啦...!!

所以想搵餅食...阿B就話煮半份通粉比我食...食完之後...好搞笑又神奇...

成個人醒左好多...肚唔痛...又有番精神...!!  @@~~~

之後再準備埋交換禮物 D die, 印銀紙及絲帶...其實準備是旦兩樣都得...

不過想收到既開心d...所以就三樣都準備好...雖然份量唔多...!!

其實本來想準備埋d 組員的...不過實在好眼訓...已經三點喇...所以唯有算了~!!


好開心...被分配同一班好nice的同學做一組...組長更是叮噹的化身...

因為佢拖喼帶左好多物資比我地用...仲碌左好多die & stamp定好多 (真係超多) 的比我地揀...

基本上...我地既咭上除左pattern paper & cardstock 之外...

所有的東東都是她給我們的...!!  超級感謝!!!

玩左幾個鐘...我地嗰組的大細 box card都完成 ...係咪好靚呢...?!

今次仲玩左個遊戲...我地全部共六組人...每組各自選一張細咭作為該組的優異獎...

再選一張大咭黎比所有組的同學投票選大獎...!!  所以個個都好認真製作...!!

不過...唔知係咪我d 壞毛病會傳染...我地嗰組係最慢完成...又最多搞笑問題發生的...哈哈~~~~

第一個發生問題的當然是我了......我無睇清楚尺寸就scor...浪費左一張cardstock...

之後又有兩位同學同我同一錯誤...又剪錯紙等...不過已經無物資再比我地了...哈哈哈~~~

因為細咭有兩個組員未完成...所以我幸運地被選了為該組的優異獎...獎品係靚靚貼紙一張~~!!

講真...其實其他同學仔的都好靚...只不過今次我比較快手完成罷了......

拿~~~睇下係咪?!  估到邊兩張係我做的嗎...?! 

其實一定估唔到...因為我的風格以飄忽見稱...!!  嘿嘿....今次我兩張card 好 girlish 架...!!!

咪就係右手邊紫色嗰兩張囉!!!!  簡直係紫魔上身~~~~~~~~~~~!!!


當日仲有分享會...拎埋d 挑戰咭上去...要分享埋點整......

唉...不善辭令的我...簡直唔知講乜...用咩材料又唔記得...

總之好傻...!! 




收到幾位同學的禮物...好開心...佢地 d die cut 好靚呀~~~~~~!!!

希望我可以好好善用啦~~~~~~~~~!!


 

 

最令我意外係提早收到同學仔為我做的生日咭...

哈~~~~ 她知道我呢日會出席...所以親手送給我呢...!!!

真係超開心...!!!  好有心機及心思呢...多謝晒啊~~~~~~~~~~!!!

 

 











個熱氣球仲可以打開架...好靚呢~~~~~!!!





今日玩得好開心...好難忘...!!


< BOX CARD >

大咭完成品...

哈~~~~ 我唔太識綁絲帶...所以放棄用~~~~~!!!

個蝴蝶 PUNCH 我都有...係我最愛的 PUNCH 之一...





細咭的完成品...

呢張咭係用一張 PATTERN PAPER 摺成...

哈~~~上面的 TAG ...我掛住就後面...點知原來痴斜左...

同學仔話咁仲好...有特色...哈~~~~ 真會安慰我呢...!!  ^^





拉開後的樣子~~~ 呢兩張咭其實幾易整...有機會再整下送比人先...!! 

(唔知幾時會有心肝整呢...?! XD)



沒有留言:

張貼留言