2013年8月19日 星期一

細細病情

細細呢幾個月狀態麻麻地...似乎越來越差...睇到好心痛.....

我成日會響佢耳邊幫佢打氣...佢好乖...我知佢不斷好努力...!!

呢隻小狗...真的非常硬淨...好堅強...!!!




前一排...佢成日昏睡...睇到都好心痛.......!!!








腳仔又無力了...又要見醫生...

今次要抽血...不過小朋友超級緊張...

極力反抗...響頸唔能夠順利抽血....留左好大個血痕...

過左幾日仲有瘀左大片呢......心痛到我...嗚嗚~~





抽頸不成功...唯有抽腳仔...要佢受咁多苦...真係好對佢唔住......





驗出鈣離子過高...即係反映身體有腫瘤 / 甲狀腺有問題...

不過如果係腫瘤既話...最大可能係肝入面...不過要抽組織化驗...

但係醫生唔建議...驚佢會頂唔順全身麻醉...

即使確實係有腫瘤...以她的身體狀況亦不能做化療......

現階段只有試下幫佢打點滴...睇下鈣離子會唔會降番低......


當晚...我地就第一次試幫她打點滴......不過係唔成功...佢極力反抗......!!

終於我搞到佢係咁流血...嚇死我呀!!!

妹妹~~~對唔住啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






我地經過商量後...決定第二晚等佢訓左先幫佢打點滴...!!

今次終於成功了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   傻妹仲訓到扯鼻降添...!!!





打左點滴幾日...情況其實唔係咁明顯...係好左少少...有D精神......





不過都係成日嘔呢...要食止嘔丸...!!





眼睛有番D神了...!!  不過腳仔仲係行得唔太穗...!!





再過幾日...精神好番D...有次仲肯自己食晒野唔駛餵...我地勁開心!!!

而且...有番少少精神又響屋企大倒亂...!!

又有力跳上梳化搞搞貢...掃晒D野落地!!!





朝早通常扭計唔肯食要用針筒餵...家下仲邊餵邊狂掙扎...仲衰衰到吠人...好似我地湯佢咁...!!!

八號風球嗰日...可能佢見我地早上唔駛返工...可以陪佢...又主動自己食...

衰豬真係飄忽到暈呀~~~~~~~~~~~~!!  你要乖乖食野架!!!  太瘦豬仔喇!!!!



沒有留言:

張貼留言