2013年8月21日 星期三

Pocket card for Special Blogger~!!

噚晚又攝d 時間黎整埋張 Birthday Card ...因為星期六要交比其他blogger收集了...!!

其實之前一晚已經摺左d小風車...原來超級易整...我仲買左個die添..@@~~!!





張咭以紫色為主...所以揀左黃同綠黎襯...希望有清新d 既感覺......

首先模擬下點圈條繩...仲係十五十六放幾多隻風車...





之後 cut 埋 d pattern paper ...磨左紙邊...擦左少少 distress ink...感覺無咁死板...

跟住 punch d 字粒出黎...再砌成 " HAPPY BIRTHDAY " 字句...





好似放四隻風車上去豐富D...OK~~~準備貼上去~~!!





個咭套唔再整過喇...同我概念係有好少既分別...其實都唔係咩問題...

而且我應該無乜時間再整了...修補番條痴得衰既 LACE 邊...算係完成左八成...

之後再加埋Glossy accents 落衫裙 & 蛋糕上面...搞惦晒~~~!!

而家只係諗緊加唔加個牌仔去左下邊...如果加又好似太多野咁.......算了~~!!





咭套入面拉呢張咭出黎...又係加左 glossy accents 落d 衫裙 & 雪糕上面...

加開有癮...就加埋落d字粒度...其實一路加一路好驚揩到整花其他位置架!!!

最後都安全渡過......!!!  不過我仲未將兩張紙痴埋一齊的...待乾後 (我滿以為......!!!!)

我就反轉張咭黎貼雙面膠紙響背面...點知拎番上黎時...

發覺條裙既 glossy accents 未乾透呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

部份痴左落檯面...整花左條裙...而且仲起左少少一忽出黎呀...><"

唯有再塗過...好彩都唔太覺.......!!!

點知.......唉...我都話意外既野隨時會響我身上發生...!!!  無乜可能既都會發生在我身上...!!!

又一次印證了~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我在執檯面時...無拉拉又整跌張咭落地...

仲要反轉面跌......!!  又痴左一D落地下...!!!!

今次再塗過...但係效果差少少...><"  

不過就咁睇唔摸都唔太覺既...!!! 

搞到我而家都未敢將張咭攝入個 pocket 度呀!!!  嗚嗚嗚~~~




今晚返去影埋組合左之後既樣先.......仲有仲諗緊整唔整埋個信封...定係簡單整呢...?!

1 則留言:

  1. 你好有心思呀~~~~
    好靚呀~
    [版主回覆08/26/2013 17:41:09]多謝呀...!! 你都玩下啦~~~!! ^^

    回覆刪除