2013年8月21日 星期三

手作咭

因為我唔好記性...所以我有個習慣...通常諗到想整既手作...

都會用簿畫低...哈哈~~~ 我有時整整下...就會拎本簿黎睇下有冇做漏...

其實有好有唔好啦......我會試下將自己既作品更隨心一點...




早前有幸獲邀幫手為手作市集作主打參加的其中一人...!! 

(雖然已經知道結果...我們今次落選了......不過都blog番我地既創作概念啦...)


今次既參選主題其實非常之好...以"分享愛"為主題...而作品要求係用心型做主題...

顏色方面會以彩虹顏色做主色...我地有六位成員每人負責一種顏色...

每一個只係概限於心型同主色... 其他可以自己發揮...

如果成功申請到的話...主打成員每人再做 7-10 樣作品...

再加埋其他同學的投稿...可以想像...當我地既作品放在COUNTER就會形成由心心組成既彩虹~~

其實聽到呢個概念之後...我都有認真去想之後要做什麼作品出黎... 訂左一個目標...可惜......

不過唔緊要...我相信我地既努力不久將來就會有回報的了!!!


因為距離遞交申請只有半個月...所以我地多以手作咭做第一個作品...

今次我會以橙色為主色...哈~~~ 我鍾意既韓國組合係 Shinhwa (神話)...佢地既代表顏色都係橙色...!!

不過我其實好少用橙色黎做作品...手頭上很少呢類材料及配件...

所以之前有藉口出去濕下平...豐富下我既存倉 (其實已經好豐富...已經爆左倉...!!  )


之前整開 Side Step Card ...又可以作為一個挑戰咭的延續......

呢款咭其實可以好多發揮...做場境係一流的...!!


講番之前整咭既過程.......

響個 die files 入面睇下有咩啱用...今次我會以黃昏黎做咭背景......

橙橙黃黃...帶點 vintage 既感覺... 不過又想輕鬆一點黎帶出 " 愛 "...

所以揀左呢set Penny Black 的刺蝟仔黎做主角...!! 

加埋最愛的 Memory Box dies~!!  開工~~~~ 虛擬出黎睇下先...



因為係黃昏...所以 d 配件都係以剪影為主...

主角就用鮮一些的顏色黎配搭... 一車都係心... 愛心滿瀉...heehee~~~~

架車我 stamp 左落幾張唔同色既 cardstock ...再剪出黎砌番架車出黎......

街燈...阿B叫我貼粒珠上去扮燈膽...哈哈~~~



之後再用 glossy accents 加落d 心心度...令令地...



完成喇...夠橙嗎...?! 

呢張咭比較簡單...簡單一點分享愛其實不是很好嗎......heehee~~~~~



最後雖然我地未能響今次成功...不過每位成員都好用心去製作...

佢地每個作品各有特色...全部都好靚架...!! 

響佢地作品上面...其實都學到好多野...非常有得著...!!

話時話...兩次我都有幸有份用作品黎參選......都開心...起碼有人認同和欣賞......

不過兩次都落敗...會唔會係我陀衰家...@@~~~~!!!

哈~~~仲有...每位參加的主打成員...申請表上其實都會有段野寫出黎簡介自己...

我發覺我都唔係咁了解自己...究竟響手作路...有咩專長...有咩個人特色...?!

我只係知道自己咩都會玩...究竟邊樣出色一D...又好似無乜...哈哈~~~

我覺得自己的作品只是不過不失...至於有無個人特色...?!

其實...每做一樣作品...我都係睇心情睇環境黎配合...

夾硬黎講...我既特色係 " 亂黎 " 囉...!!  嘩哈哈哈~~~

究竟...最後我用咩黎介紹自己?!   自己睇番都想笑......真係丫...!! 


** 喜歡學習及嘗試不同的技巧, 熱愛 mixed media 及制作懷舊作品,

    嘗試將不同元素加入作品之內, 希望令作品多點創新及變化 **


其實其他成員寫得好好多...個個都有專長...目標好明確...!!

而我...... 熱愛 =\= 專長...哈哈哈~~~

即係想和做未必達到最好效果...!! (想多過做~!!)

或者我係時候要定明一條路...一種 Style 黎向前行了...!!





阿B問我有無失望...無就呃你既...!!  哈哈~~~  再努力...!!

沒有留言:

張貼留言