2013年9月11日 星期三

2013-09-03 快樂的生日 2013

我仲係未搬...新居又係仲未裝修...早幾篇其實都交代左去向...

就係將會搬去呢度 (如無意外) : http://jbsfamily1018.blogspot.hk/


既然未搬得...呢個月就繼續響度寫啦...!!!


上篇講開生日飯...咁當然要講番正日 (SEP 3) 去左邊度慶祝啦~~~!! 

今年生日...我請左半日假...呵呵~~ 下午休息!! 

夜晚等埋阿B放工返黎帶埋細細出去食飯慶祝...!!!  HEEHEE~~~

帶住小狗...當然西貢係最佳選擇....其實食咩都無所謂...

只要可以同埋小狗一起慶祝就可以了...!!!


哈哈~~~ 今年新舊曆都係以海鮮餐做慶祝~~~!!!

今次試左第二間鋪頭...不過始終都係覺得第一間抵好多...!!!

呢間貴百幾蚊呀...仲呃我地加一錢...明明講明唔收架嘛...!!!

最尾反口話加料嗰樣唔收...係咪咁取巧啊...!!  明明話咩都唔收...口亨~~~算...一次囉!!!





揀海鮮餐唔揀西餐都有個原因既...就係阿細可以食魚啊!!!!!!!!!!!!!!!!! 

開心到佢丫...見到佢咁開心活躍...我簡直超級開心啊~~~~~~~~~!!!! 





食完響西貢散步...之後出沙田 b. 仔拎蛋糕...!!

嘩~~~ 我鍾意的恐龍蛋糕呀...今次呢個係藍莓味...都唔錯啊...!!

上次我送比阿B的是紅色的...!!

唔知下次會出咩色咩味呢...?!

多謝阿B啊...!!! 

今年好豐收...有紫色花花...有蛋糕食...仲有PRINTER ...!!

嘻嘻~~~ 仲有仲有... 潘朵拉的鍊咀...!!!

今次呢個係 " MR. & MRS "  !!!  勁鍾意呀~~~~~~~~~~!!! 





嘻~~~ 架即影即有相機好耐無出場了~~~!!! 

今年阿細又同花花影相了...!!!!  好開心~~~~~~~~~~~






早上收到的花...好靚呢~~~~~~~~~~~~~~~!!!





我的潘朵拉手鍊又多左個紀念吊飾了...!!! 





嘻~~~ 期待儲滿一整條都係吊飾...!!!!  YEAH~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言