2013年9月11日 星期三

Kit Club 起步

丫烏話太多人一起搬家...所以建議我地稍後時間先搬...

既然係咁...又響度繼續寫先啦... (其實懶去新屋"裝修"...!!)


早前決定參加一個為期一年 (10 期) 的 project ...希望令自己多d 機會去試唔同既野...!!

一個月會收到一份材料...呢份材料無得揀的...個個一樣...要利用它來創作 layout...

對我黎講...真係一個挑戰...!!  因為見到唔對路既野...我會hea埋一邊...

不過而家唔可以了...嘿嘿嘿...加油~~~!!! 


終於等到開始的月份了...非常之期待...!!! 

急不及待去拎份 KIT ...好開心...第一個月就遇到我喜歡的色系!!!

仲買左本 Project Life 相簿...!!  遲d會開始玩了......

不過我想我的 Project Life 是和別人不同的...@@~~~

我的...大概會是不定期形式的...我想只記值得及特別日子的事...@@~~!!

五彩繽紛的 pattern papers...睇到都精神爽利啊~~~!! 

今次仲有支 mist ...雖然我已經有好多...@@~~!!!!!





收到 kit 當晚就拎出黎砌下先...不過搞左一輪...都無乜靈感...

只是照 kit club designer 比的 sample 砌左一張...當然唔滿意啦~~~ 

(咁整當然無自己 style ...雖然我本身無style!!!  ) 

之後又醒起未做 Mirror Album 的功課... cut 完 clip board & cardstock 之後...

就無心機 cut 埋 pattern papers...!!  無靈感呀~~~~~~~~~~~~~~~!!!  (<--- 其實係懶...想訓教...!!!)   





每個月的第二個星期二...有個 crop session 可以上去玩...

不過大頭蝦的我...根本唔知要 book 位架...仲大安旨意...!!!

好彩臨尾睇下仲要帶d咩...開個 web site 黎睇...見到眼都突!!!

即刻 sent msg 去問......得黎答覆係 : FULL ALREADY LA~~~!!!

嗚嗚嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我之前一晚仲懶係乖咁...又 PRINT 相...又CUT下相...又排下版...又執埋書包添...!!!! 



唯有等下個月啦...記住BOOK...記住BOOK!!!!!! 





我打算整兩張 LAYOUT ...用既相係台中旅行的相...

其實有D相好搞笑的...不過唔係我地相機度....

去左朋友 FB 偷相...不過解像度唔高...PRINT出黎會好濛...所以算了~~!!


噚晚同學們圍住一齊玩...我就自己匿響屋企一個人玩...嗚嗚~~~~

嗚~~~~ 呢張第二稿都係唔太滿意...!!!

今晚再黎執位...!!!! 





呢個月...仲要整多一張生日咭...因為又抽中我了...!!

係時候要構思下了...整邊款咭好呢...?!

沒有留言:

張貼留言