2013年9月30日 星期一

刻意的感動...hahaha~~~

上個月中...一班相識十多年的好朋友請我食燒烤慶祝生日...!!

呢班朋友好玩得...又搞笑...所以我在生日之前 WHATSAPP 了同一段說話給他們...

哈哈~~~當然得來不同的反應...好好笑...!! 

終於等到呢一日來臨...!!!  嘩哈哈~~~~~ 居然真係有收成呀...好好收穫添呀...太感動了!!!  


本來 BOOK 左 乾杯 的...不過去到話無我地既 BOOKING...

我地有成十個人...臨時即 BOOK 附近的 燒魂 ...好彩都有位...!!

呢間都唔錯...不過食食下...我既毛病又發作...塊面又腫了...!!!  影相好覺呀...嗚嗚~~~





好開心...各朋友都各施各法...!!!  無論點...那份心意...真係好感動...!!!

起碼...佢地有諗過...HEEHEE~~~ 太開心了...!!!





呢位F朋友...其實佢滿腦子鬼主意的...!! 

而且手工一向很捧...!!!  呢張咭雖然係加工的...

不過裡面都顯出佢既心思...!!!

三個英文字代表 我 + B + 細...不過佢整左個 L ...其實都算係B既名既...哈哈~~~

佢摺左三個彈弓...三個英文字會彈下彈下的...!!!

仲有三條彈弓係唔同色的...佢話有意思架...!!!

B=藍...細=白...我=粉紅?!

我問佢點解我會係粉紅...佢答: 你係豬丫嘛...咪粉紅囉...!!!  嘩哈哈~~~笑死我!!!






到L姐姐了...佢好有心思係咁貼D貼紙落張咭度加工架...!!

貼到信封都入唔到...好好笑...!!!





C朋友呢...佢很喜愛 F4 的 Vanness...每次有新唱片出...

佢都會專誠過台灣的...而每次佢都會預我一份...送我一張他的親筆簽名唱片!!!

說好了我只要自製生日咭作禮物...她還是送我一對b. 仔的耳環...很多謝呢...!!!





仲有R朋友...其實佢唔係每次聚會都出來...不過近年的生日...佢每次也會出場...很感動呢...!!!

佢呢張雖然係現成咭...不過佢仲送我一本筆記本...!!!!

其實有咭就可以了...我也不是太強迫真係要全自製的...呵呵~~~~





朋友仔N 及 A ...佢兩個至令我感動...!!!

特別是A...佢居然上網搵老師包堂...教佢兩個整咭...

其實佢兩個已經超越整咭...係做 BOOK BINDING!!!!!

真係令我意想不到...!!!!! 

朋友N係做拉頁相簿...手工唔錯...唔似第一次做啊!!!





至於朋友A做的...就是我第一本學的 BOOK BINDING...!!!

我一眼就認得佢地響邊學...仲問佢地係咪買...?!

哈哈~~~~太感動...!!  其實無諗過佢地會咁認真...!!!

有點不好意思...要佢地咁破費...!!!





朋友S話...我張咭佢仲差少少未完成...下次會比我...?!

至於沒有準備咭的唯一朋友J...?!   佢燒野食時口UP UP話整個樣比我...

所以...我就當呢張相係佢送比我的咭了...!!!  HAHAHA~~~心意就是如此簡單...!!





很開心的一次聚會...希望下個月的生日聚會都會咁齊人出席啊!!!

沒有留言:

張貼留言