2013年9月2日 星期一

Blog 照寫...生日照慶祝...haha

唔理喇...blog 照寫...生日照慶祝...有咩食左先講!!!!

進入生日月...開始係咁食食食...!!!

響頭炮既當然由我舊曆生日食起.......


舊曆生日的一天...要返工...而阿B更要返大陸的分公司...

所以約左夜晚去西貢食海鮮...!!

放工出左沙田b仔濕左幾樣野黎賀下自己...heehee~~~ 藉口幾好呀!!!!


之後約左阿B在大學站會合...一開車門...

點解有個會郁又白雪雪既野既...?!  望真D...係阿細呀~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!! 

開心到我丫...係咁錫~~~~~阿細...!!!  哈哈哈~~~ 佢都唔知發生咩樹...可能諗我係咪顛鬼左...!!!


帶住狗仔當然要坐室外...好彩呢間有少少冷氣...不過都熱到我地抽筋...

但係有細細陪住食生日飯...點熱都無問題!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


傻妹呢晚好精靈又精神...好奇地周圍望...對檯面D食物更加好奇...!!

好搞笑...佢成日伸長條脷仔想 lam 下...哈哈~~~~ 超為食呀!!!


見佢好似好肚餓...又un un叫...所以就比左d魚佢食...!!

一食就不得了~~~~ 鍾意到丫...更加唔會安靜落黎...仲想爬上檯添呀~~!!!


雖然係勁熱...不過食得超開心...!!!!





呢間都算幾抵食...我地黎過三次了...細細間的...叫世興...!!

仲有菜及生果盤 (橙) ... 我地加左四隻賴尿蝦...好飽...好好味~~~!!!

臨離開西貢仲去左滿記買甜品...呵呵呵~~~~~ 呢個舊曆生日過得極之開心...!!!! 

多謝家人BBBBBBBBBBBBBBB!!!! 

班朋友成日笑我叫阿B做家人...而唔係叫老公...哈哈哈~~~~~



 


早兩日...收到舊曆生日禮物...!!  嘿嘿...!!

終於有得玩即影即 PRINT ... 我可以開始做 PROJECT LIFE 了...!!!!!  YEAH~~~~!!!!! 





生日第二波...!!!  二伯同姨仔提早請我食生日飯...!!!  開心~~~~!!!

佢地提議去大尾篤...正~~!!!  我最鍾意呢間~~~!!

呢日落雨...所以唔駛等位就入到去...!!!!  呢個時候...覺得落雨都幾好...哈哈~~~

五個人...可以叫多D野...嘩~~~~~ 好好味...仲叫左客薄餅 & 蒜蓉包...!!!!

食食食...!!!!  肥...?!  呢個月唔會諗呢D問題住架喇!!!!!!!!!





今次仲收到二伯朋友送的生日禮物...好鍾意啊...!!! 

用鵝仔牌珠仔穿成的小狗們...好令令啊~~~~~~~~~~!!!

愛上手作後...更加愛朋友送的手作禮物!!!! 





為左回報佢地...阿B買左個生日蛋糕比我...同佢地一齊吹蠟燭...勁開心~~~~~~~~~~!!!

不過呢個芒果流心蛋糕...唔夠流啊!!!!!!!!!!!

我上次整嗰個雖然個樣無咁靚...不過好味D丫...!!!!





哈~~~ 二伯的小狗毛毛....同阿細由細玩到大...

抱住兩個一齊照相...好搞笑...兩個對個蛋糕好有興趣~~~!!!





阿細...你又望左去邊呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 




生日飯待續...陸續有來...!!! 

1 則留言:

  1. 生日快樂呀~~~~~
    家人又好, 老公又好, 只係你開心, 我相信佢一定唔介意囉...
    你呀, 記住小心身體, 你家人同阿囡都要你照顧O架~~~~~
    [版主回覆09/06/2013 13:41:17]哈哈~~~我覺得家人呢個稱呼其實幾好丫...HAHAHA~~

    回覆刪除