2013年9月14日 星期六

送書行動



屋企的書房...我想改成工作間...

人的興趣及嗜好會隨著不同時間會有不同的轉變...

雖然我還是很愛看書...但我要作出抉擇...

因為手作有大量工具, 材料以及作品 (小量...HAHA)....

屋企已經無位置比我安放及開壇...

所以...我係時候要忍痛割愛...

大部份張小嫻的已送出...而家只剩番D散文...有興趣可留言...

只要你不是要黎賣圖小利...要係真正愛書的人...唔好出於只是貪心...!!

我可以 FREE 比你...!! 

另外...仲有好多漫畫也是 FREE 的...不過未影相...遲下先...!!

我既目標係年尾前搞惦...最好有時間比我再訂過第個櫃返黎...呵呵~~~

家中的部份小說...!!







2 則留言:

  1. hello 我是YAHOO的Shelley, 迫到聖誕來才搬BLOG, 忙著搬BLOG, 也在忙著ADD返你們的新BLOG, 原來你們一早己搬好...這幾天辛苦屎我了..
    咦你無UPDATE近排的小手作了?

    回覆刪除