2013年9月11日 星期三

2013 生日飯續集...heehee

9 月份係咁食食食...阿B話...做乜咁多人請我食飯...!!!!! 

傻仔...!!!  應該我問你先啱呀...明明我生日...人地請我食飯就當然架啦!! 

但係做乜個個都請埋你架?!?!?! 

( 大家認住呢對專呃飲呃食的兩公婆...!!! )


(1) 生日前兩日...阿B姨甥話請我食生日飯...呵呵~~食放題...YUMMY~~!!! 





(2) 第二日返工...一班好同事請我飲茶...HEEHEE~~~ !!  多謝唷~~~~





(3) 上星期日...老朋友們請食放題...好開心呀~~~ 不過唔齊人...希望下年會齊人啊!!!!

呢間放題質素唔錯...!!!!  又送大樽清酒...又送海膽...又送生日壽司...!!





(4) 之前好同事的太太仲請我食抹茶紅豆月餅添...好好味啊~~!!! 





(5) 仲有仲有...兩位好老師都送我禮物...HEEHEE~~~~ 一樽係比細細的自家製零食...!!

阿細鍾意到不得了...一見到就碌大對眼...係咁搶住食...

不過唔可以比得多...每次比兩小舊過下口癮就得...太多驚蛋白質高佢個肝會頂唔順...!!

另一位老師送左條自制的滴膠鍊比我...好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~!!!  好鍾意呢~~!!!

丫...不過老師要我回禮...要整一張有鐵塔做主題既咭比佢...

仲未開工添...!!!  整比佢...好大壓力...嘩哈哈~~~~~~~





(6) 前日...收到另一 BLOGGER 送給我的自製生日咭...多謝晒啊~~~!!!



沒有留言:

張貼留言