2010年8月4日 星期三

2010-07-31 深圳行

上星期六...下午上左深圳...首先去左少年宮的書城...不過唔係睇書...係去左買d手作既野...不過因為自己懶起床...所以買左要買既野就要即閃喇...因為約左細細佬去唱K~~


我地響落馬州過關...人少好多...過關好似去左機場咁...舒服好多...


之後搭幾個站地鐵就去到少年宮站喇...!!  一出站就見到書城喇~~!!  裡面真係好大呢..搵日要再去行下先得!!!



天氣非常之好呀...近黎成日落雨...難得見到藍天呢...不過陽光伯伯太熱情喇...實在太熱呢~~~!!!!



少年宮站內 D 柱好多大戲圖案呀...幾得意呢!!



其實我唔太知 MANCOO 實際既地址...不過行左一個圈之後都搵到...其實真係幾細間...不過確係幾多印仔...但我想擁有o個d就貴左d...所以放棄......



Blogger Manchi 響度做左個印...好平呢...質素又唔錯...等我整好張圖再拎黎整個玩下先~~!!  今日黎既主要目的...買打雞眼器...仲買左個雀仔印...另外買左兩小袋雀仔...用黎第時整相簿裝飾用~~


因時間關係...買完就要走lu...



其實我仲未太識用呢舊野...要問下miss先得...



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


之後約左細細佬去唱k...今日既下午茶餐又唔同左...有得叫3人套餐..@@~~ 呢間野次次黎都唔同~~



夜晚我地去左國貿旋宮食 dinner ... 原來每位要 min charge $88 ...呢度係成日接待好多中外國家首腦及政要既旋轉飯店...不過我地覺得 d waiters 態度麻麻啦...而且食物偏淡無味...@@"  唔通外國政要鍾意食淡口野?!  至無味係隻乳鴨...丫...不過唔記得影相...其實食物賣相係好 ok 的!!!



 


1 則留言:

  1. 其實我都買左  打雞眼器,但真係唔識用,等你學左之後, 再分享下!
    [版主回覆08/08/2010 22:41:00]等我下星期返相簿班時問清楚MISS先...

    回覆刪除