2010年8月21日 星期六

2010-08-20 什麼店再尋寶...持續敗家篇

響 ebay bit 左樣野返黎...噚晚出左旺角交收...seller 送左本書比我...好厚又好重架...仲好新淨添...


真係好開心...!!  阿B 話 : " 嘩~~~百科全書添呀?! "  嘻嘻~~~ 好鍾意呢本參考書呢!~~



之後去左搵油水溶木顏色o個隻方便筆...我已經問勻好多文具鋪都無呀!!  有d仲唔識添...令我好後悔書展唔買呢!!!!!!!


終於比我響香港美術用品度搵到!!!  真係開心...仲順便買埋膠水, 彩色咭紙, 白色啫哩筆及海棉貼...之後去行下繽紛...見到啡色絲帶...好靚呢~~好鍾情呢款絲帶...買!!!!



響 FB 知道花園間有賣工藝品既樓上鋪...順便上去睇埋...買左塊日本雕刻膠...好貴...不過真係順暢好多架!!!  買左幾個 STAMP PAD...印出黎線條好似靚D...仲方便上水溶木顏色...見到有兩塊布好靚仲有俄羅B呢...用黎整布包鈕...!!



之後分別去左旺角及 MEGA BOX'S 什麼店尋寶...響旺角的買左絲帶, 雞眼 (如果彩色就好喇..), Lace border及禮物紙袋...響 Mega box 先搵到響桃子's blog 提到既兩腳釘呢~~~ 好靚架...可以用黎做 album 用!!   我已經收到一個 order 訂制相簿了...哈~~~ 係我個伴娘叫我整比佢架...仲要用埋我地 08 年去韓國聽演唱會既旅行相添~~~ 嘻~~~好開心佢比信心我去整呢!!!  有目標去做更有衝勁.......我首先係要去買d靚靚紙先得!!!!



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


嗚~~~~ 阿B下星期會去無鍚及常州出Trip一星期呢~~~~ (YEAH~~~即係我放假一星期!!!!  )


所以買左個靚仔喼仔比佢用~~~ 嘻~~~我仲叫佢見喼如見人添...!!!



 


 


 


3 則留言:

  1. 真係買左好多野...........
    [版主回覆08/26/2010 00:03:00]跌入一個無底深淵...唔買唔安樂...@@!!!

    回覆刪除
  2. CuBie的快樂家庭2010年8月23日 下午2:42

    wa!!! 收穫超豐富wor!!!
    我之前都諗住買你呢支白色gel pen, 但係試筆時覺得"水"得滯, 似透明多過似白色, 所以無買!!
    [版主回覆08/26/2010 00:04:00]弊~~我買時無得試架...筆咀有粒膠幻響度...
    等我搵張深色紙試下先...@@!!!!

    回覆刪除
  3. 我成日都係JUSCO度搵不到個D LACE邊.
    OH~
    你買左好多野喎
    HAHAHA
     
    [版主回覆08/31/2010 23:51:00]去旺角o個間搵丫...有好多款架~!!
    一入到十蚊店就會身痕架喇...hahaha~~

    回覆刪除