2010年8月29日 星期日

2010-08-26 Paper Craft 101 - Lesson 3

星期四 (26/8) 開始作病...喉嚨非常唔舒服...終於呢兩日病到傻下傻下...又有咳...至怕就係咳...


星期四晚上左第三堂 Paper Craft...今堂整左兩張咭...好緊張...因為同學仔們實在太快手呢...其實可能係我實在太慢手...


好鍾意呢兩張咭...一張簡單得黎好清雅...另一張令人有意外驚喜......


部相機比阿B拎左去無鍚...唯有用 iphone 影...


哈~~ 原來呢個 b 字係 q 字黎...無所謂啦...哈哈哈~~ d 閃粉好靚...無諗過可以咁整...


上 Vivien 既堂...佢會不時話比你知一些知識以及一d要注意既細節... Paper Craft 101 真係好值得去上的...!!! 



好快手就開始要整第二張咭...呢張咭係結婚咭黎...比較複雜...多左好多工序...今堂學會整煙燻效果...不過我做得唔夠煙燻...heehee~~~


呢張咭仲好鬼馬架...打開裡面仲可以放人情同埋心意咭仔...好實用!!



哈~~ 今堂我又整錯野了...cut 紙又 cut 歪了...仲要衰收尾.......哈哈~~~我將呢張咭個封口調轉左黎痴呀!!!  整完之後...咦...點解會咁既...跟住大叫....... 好彩 Miss 幫我將d 海棉膠紙搣番出黎...我再痴番好...終於都算完成了...... 其他同學見到我咁真係唔知笑唔笑我好...heehee...


因為和另一班的同學仔調了班...所以下一堂會提早在 1/9 完成...好期待呢......


沒有留言:

張貼留言