2010年8月19日 星期四

繼續刻章

雖然我正在學習制作賀卡及相簿...不過我並無將刻章忘記了...依然有刻架!!  不過技術依然無乜大進步...始終都係刻得少...我會儘量練習的了!! 


我刻既圖章線條依然係核核突突...唔似其他人刻完好似一件藝術品咁...應該雕空既位置...我會不顧一切咁胡亂刮佢出黎...  可能依然係唔夠耐性...所以刻章都係訓練耐性的一個好方法!!


上次金老師印了五個俄羅B公仔比我地...我已經刻晒喇...不過線條唔靚...有d又雕斷...特別係隻眼...全部 V 型既我都雕斷...嘩哈哈~~ 太笨手笨腳了!!  總係學唔到老師同另一位同學仔好順暢咁雕...


刻到d 俄羅B好似乞兒仔咁~~~ 完全醜化晒 Miss 既創作...我其實應該唔好再提我曾經跟過她去學習刻章...以免其他人看到以為教成咁...哈哈哈~~~  真係有辱帥門呀...!!



隻隻都變晒大細超... Miss 看到後會嘔血嗎?! 



呢隻格仔B仲比我雕多個袋出黎...因為雕甩左...呵呵~~~



1 則留言:

  1. 你係咪又係度係咁撩下撩下丫,搞到膠面梅曬,
    試下搵把介刀批走個面令佢重見滑面啦,
    落筆大膽d啦....大刀大刀咁一下去...唔好一下一下咁..會狗咬左架~!!
    BABY!!!加油!
    [版主回覆08/25/2010 01:23:00]多謝Miss 指點丫...
    但我都唔知點解...次次都會自動係咁撩下撩下架~!!
    整到塊膠好核突下......
    我會練多D...遲D要上你既深造班...

    回覆刪除