2010年8月15日 星期日

2010-08-12 Paper Craft 101 - Lesson 1 (Classic Layered Card)

星期四 (12/8) 終於上了第一堂的 Paper Craft 101 ...好開心呢~~


第一次見 Vivien ...佢笑得好可愛...之前向她買了兩套 cling stamp...她還會著緊地問我識唔識組合...嘻~~真的很細心...幸好有她的提醒呢...否則我一定搞錯晒!!!


我地響間小 cafe 度上堂...另外還有三位同學仔一齊上堂...!!


第一次用 trimmer ...cut 紙真係快夾靚呀...唔駛用 ruler 度位...唔駛怕 cut 錯...真係好好用~~!!!


Vivien 好有耐性地教導我地...教我地油顏色...點用 punch...終於我地第一堂既習作完成喇!! 


哈~~~隻賊仔沅熊同隻蝴蝶係我油架...應該有 d 陰影位...不過我油唔出 d 立體感覺...



真係好開心呢...下星期四會上第二堂...課程由淺至深...下次 Vivien 會教我地摺立體花...oh~~摺紙係我既弱項...希望唔會搞唔惦啦!!@@"


呢個 course 會上四堂...總共會整六張咭...第三及四堂會在個半鐘內整兩張咭呀...真係一個大挑戰呢!!  好期待!!!


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


近呢個月上了三個課程...真係好好玩好開心...睇住呢D制成品...真係令人心情都好好多~~~ 為平淡既生活帶來了一點樂趣...yeah~~



沒有留言:

張貼留言