2010年11月18日 星期四

2010-11-17 香芒軟心芝士蛋糕

噚晚又開始我既整餅之旅了...今次又係用 coupon 黎上堂...上次阿B話想食芒果...哈~~ 唔通佢一早知我已經揀左呢個黎學?! 


又係返旺角...不過總係唔鍾意呢度洗手唔係響課室洗...洗完又要開門咁咪同無洗有乜分別?! 


今日我已經 6:50 上去架喇...點知都係我第一個返到...阿 sir 認得我啊...一開門就話: 咦?!  又係你呀?  乜我咁易認架咩?!    因為其他人都遲到既關係...所以阿sir叫我開始先...因為之後仲有第二輪既人黎上堂......原來佢本來想賣 300 張 coupon...點知間團購公司幫佢賣出 500 ...搞到佢正常班既課程都亂晒龍喎!! 


今次整既步驟同上一個餅差唔多...係多左一d步驟...對我黎講還可以應付...不過我覺得做焗蛋糕複雜過凍餅...凍餅成日都只係搞搞搞...而且浸魚膠片阿sir又幫我地整埋...反而 towngas 就真係要一手一腳由頭做到落尾囉~~!!  雖然貴d...但似乎全面d.......學得多d......呢度無示範只係阿sir一路講我地一路做...佢間中又幫下手咁..... notes 又無...今堂仲唔得閒叫我地抄 notes 呀...佢話今日打比我話我知...不過都無 ><"


呢堂有四個人學...其中我對面的同學仔原來已有多年整蛋糕既經驗...不過見平就黎睇下環境係點...不過佢話幾失望下...而且覺得阿 sir 唔多識教...   不過呢個女仔整芒果花真係整得靚過阿 sir 幫我整o個朵架... !!  其實我都無叫阿 sir 幫我砌朵花...係佢叫停我...叫我等佢一陣唔好整住...@@!!  我仲問對面個女仔...我係咪整錯野呀?    點知佢返黎時就同個女仔講...佢心目中既花係咁...而唔係個女仔整既玫瑰形?!  是旦啦~~~ 又唔比我試......  鋪完芒果之後...我地仲以為有層o者喱倒上面...點知係無啊~~!!  阿 sir 話 ok 入盒走得.......個女仔即刻 O 晒咀...佢細細聲同我講...佢自己整既藍莓蛋糕會加 D 藍莓蓉落去個餅度...阿 SIR 又無...變左而家個蛋糕係芝士餅同芒果呢兩 PART 係分開晒......又無 GEL 響上面...可能係為左減 costs 啦...而且仲有3個女仔響度等緊上下一堂喇...佢想我地快d走掛~~~   其實我唔介意貴一點點...只係想認真學多一點點囉!!



呢度如果仲係百幾蚊既話...我都會再黎既......要原價既話...我相信其他好環境一點既都有好多囉......


又係一個鐘已經完成~~~ d 芒果好香呀~~~ 唔知今次呢個味道係點呢?!  準備 Fri 拎番公司危害下 d 同事...嘿嘿~~~ 會唔會集體中毒呢?! 



芒果軟心芝士蛋糕...不過我唔明點軟心法呢?!     賣相得唔得?!  其實我覺得幾靚...heehee~~~  (以我既技術黎計...嘩哈哈~~~pass pass!!!)





沒有留言:

張貼留言