2012年4月5日 星期四

2011-09-10 Dogonelife

前幾日執下電腦d相...先發覺未 post 過細細呢輯相...

之前阿Yan send 左相版比我地揀 24 pcs...會幫我地執少少相...

我地無加錢再買相...因為好多都相同只係表情唔同...留個紀念...所以 24 pcs 都好夠了!

佢搞惦晒之後...我地就去 Dogonelife 拎番隻 disc & 24 pcs 証件相 (3.5 cm x 4.5 cm) ...

初時以為會24pcs証件相都唔同...點知原來只係得三款...@@~~~ 下...我要咁多張相同黎做乜?!


呢d係大部份相版~~~ 只係揀左D POST 出黎...我地再響當中揀左 24 pcs 喇~~!! 

影得都 OK 啊...而且攝影師有耐性又細心...係小狗有D唔合作...哈哈~~~

因為佢唔鍾意影獨照...佢成日想痴住人啊~~~其實影佢真係幾考功夫的!! 

今次佢換左好多件衫仔...好成功影到佢好多伸出利仔的相...!!  嘻~~~好難捉到佢呢D表情架!!




哈哈~~~一聽到我地叫佢個名就打側頭...我地響攝影師後面係咁撩佢...

又要睇實佢有冇想跳落黎...都幾高下架!! 



呢日佢既狀態唔錯...眼仔成日碌到大一大...!!  有時仲會唔耐煩發下惡...吠人啊...HAHAHA~~







哈哈~~~呢件衫著到佢好似低胸裝咁...其實係背心裙黎架...!!  好 SEXY 咁...!! 



最尾一張影到佢吠人的一刻...哈哈哈~~~~ 佢初時只係好似喊咁低聲嗚嗚叫...

不過見我地唔理佢...所以出動最後一招...吠!!!!  哈哈哈~~~




呢架車其實好細架...攝影師居然要求我坐埋入去...好驚反車...HAHAHAHA~~~



專登揀左阿細丫大口打喊路...我覺得佢呢個樣好搞笑...哈哈哈~~~




可以同小狗影相留念...真係好開心...^^

沒有留言:

張貼留言