2012年4月23日 星期一

2012-01-26 B 的生日

而家先BLOG番一月份的事...會唔會太過份...?! 

而家先BLOG番老公生日的大日子...會唔會太過份...?! 

更過份的還會陸續有黎...因為...2011年阿B的生日都未POST...哈哈哈~~~

我係咁架啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 大家應該習慣啦~~!! 

2012-01-26 阿B生日係年初四...問左佢想食乜...佢話食海鮮...!!

哈~~今年佢的新舊曆生日都係食海鮮...仲要係響同一間...嘩哈哈~~~~

不過呢間西貢的海鮮檔又幾抵食既...!!

今次我地唔改條魚喇...笨左一次學精左...哈哈~~~

但係因新年關係啦...要加一...同埋今次送炒蜆咋!!!




原本諗住今次帶埋細細黎架...點知呢幾日好凍丫...!!  嗚嗚~~~ 所以無帶佢啦!!

不過黎到西貢後...又發現係唔凍喎!!   好想細細都一齊啊!!!!!!!!!!!!! 



生日梗係要豪D...所以就加左兩隻大大隻的賴尿蝦...嘩~~~好味呀!!  好耐無食過喇!!

其實我比阿B更鍾意食賴尿蝦囉...都唔知究竟邊個生日...HEEHEE~~~



之後去沙田拎蛋糕...前幾日響COVA訂左個CAKE...

個SALES話半磅都夠兩個人食...不過又好似好細個咁...

但係呢間一D都唔平囉...好在都好好味!!!!!!!! 

個SALES姐姐...居然唔識串HUSBAND...?!  仲要我串比佢聽...真係有冇搞錯...?!




壽星仔許願啦...唔知佢許左乜願呢...?!  不過...我諗我應該估中的...嘩哈哈~~~~

生日快樂唷~~~~ 身體要健康呀~~~~~ 心想會事成...HEEHEE~~~~



細細對個CAKE好似好好奇咁...成日唔肯望鏡頭...@@~~~



仲有...仲有...差D唔記得...壽星仔好搞笑...

LUNCH的時候...佢話生日要食豪D...!!!!! 

話要食魚翅撈飯...哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~

邊度黎魚翅?!  咪係公司Christmas Party佢抽左兩包魚翅湯包囉...!!!

哈哈~~~真係比佢笑c我喇!!!!!!!!!!!!!!!!! 




今年既新年都好凍下...細細成日都凍到唔想落地...呢晚回暖左...佢開始活躍番...!!

 


哈~~~咁多年...阿細都有收到公公及朋友們的利是...雖然唔多...不過我都有幫佢儲埋架!!

話時話...咁多年...我地都未比過利是阿細...哈哈~~~ 真係孤寒的主人...!!

今年就開始比啦~~~~~~~~~~~怪唔得佢收得唔多興奮啦...怪我地嗎...?!  哈哈~~~~




講開細細...懶得再開新一篇blog...唔好嫌長啊~~~~~~~~~~~

呢隻小狗...一生猛呢...真係超百厭...!!

近黎愛上打跟斗...!!!   響床上...響梳化上...!!!

次次玩到d頭髮亂晒大龍...!!  件衫仔脫左一邊袖...有時甚至成件脫左!!!! 







睇下佢...!!!  反轉梳化呀!!!!!!!!  響度狂碌黎碌去...!!!



玩完之後...件褸仔係留左響梳化...!!!!

 


哈~~~~影左佢幅相...再用APPS加D古靈精怪野...比番佢睇...

可能...佢心諗......你駛唔駛咁無聊...?!  哈哈~~~

沒有留言:

張貼留言