2012年4月23日 星期一

2012-03-24 細細覆診

2012-03-24 又係細細三個月一次的覆診日子...約左四點三...

小狗一如過往...一去到診所附近就開始個身勁震...真係好搞笑...!!

佢真係認得架...之前仲好地地...抱住佢仲周圍望...八八卦卦咁...

一去到街口就開始震喇!!!

上到診所...其他寵物主人同姑娘見到佢都覺得好得意...響度笑佢呀...

佢真係震得好誇張呢...哈哈~~~震到我地都好似震緊咁...

之後又扭我抱呀...放低佢響阿B度...又係咁望住我...

問佢係咪要抱抱...佢即伸手仔出黎...@@~~~~ 傻妹當佢覺得唔安全就會搵我...哈哈~~





佢唔肯坐響d櫈度...要我地輪住抱...真係超級嗲~~!!! 




入到去見醫生又係超震...仲好緊張添...!!   可能見到醫生係靚仔啦...不過見左幾次都仲係咁緊張~~!!

檢查眼仔後...一切正常...再三個月後先再黎探靚仔醫生~~~!!  叻叻...!! 

回程響車上...佢全程響我對腳上面訓得好舒服呢~~~!! 





隻傻妹...而家成日扭計...我地出左門口就抓門...好似打拳咁!!!!! 





睇下佢隻腳仔...成日都損晒...有時仲流血添呀...可想而知佢抓得幾厲害呢...!!!

次次見到佢整損晒...真係好心痛呢~~~~~~



沒有留言:

張貼留言