2012年4月24日 星期二

2012-04-01 Panda Cupcake Making

記得上年成班人去學整熊貓麵包...真係好好玩...成品又得意 (雖然味道麻麻...!!)...

今年見有熊貓麵包之餘...仲有熊貓cupcake的團購班...即刻call人一齊玩啦~~~

當第一晚出團購...第二朝已經見好多班已經full左...不過cupcake班就仲有...

當等緊朋友答覆期間...係咁睇住個時間表呢班full左...嗰班又full埋...

十一點幾已經全部班full晒喇...見朋友未覆...就留言唔駛覆了...full 晒...哈哈~~~

之後見又開四月份的團購班...今次唔理喇...!!  改變策略...!!!!

問左其中一位經常唔響 HK 的朋友邊個 SUN 得閒先...

就即刻買左四張COUPON先黎搵人去玩了!!! 

終於BOOK左 APR 1 (SUN) 的下午班...!!!  仲加左廿蚊雞帶埋阿B去幫手影下相...一齊玩下~~~

不過一見到份NOTES就知呢堂有點搵笨了!!!! 

居然用預拌粉!!!  唔係嘛...難道正價班都係用呢D咩?! 

如果唔係...咁又點叫可以用半價學呀??  況且佢地學費都唔平架喎!!!! 

不過算了...都係志在一齊玩...!!

今次呢個比熊貓麵包簡單好多... 打隻蛋落去...將D材料倒埋一齊...用棒棒搞勻就OK喇~~~

之後倒入紙兜仔...入爐!!  再睇下一步示範~~~~ 全程好HEA都得...!! 



之後就整熊貓的眼 & 耳仔...今次仲分埋份量比我地...都唔駛用磅添呀~~!!

自己將舊粉分十幾份就得喇...之後就搓下按下...就完成眼 & 耳仔...可以拎去焗了!!!





之後又睇下一步的示範...D CUPCAKE焗起喇...CREAM 都係阿SIR之前幫我地預備好...唔駛打!!

個CUPCAKE用CREAM堆到好滿...其實真係有點怕呢!!!!

之後就掃番平滑...搞惦就可以放埋剛出爐既眼 & 耳仔上去做形!! 

再加埋個心型咀 (阿SIR話係鼻!!!) ...再點睛...完成!!!!

係呀...咁就完成喇!!!  超簡單呀!!!



個個拎住自己泡製的CUPCAKE整古做怪咁影相...哈哈~~~



差D漏左...響等待CUPCAKE出爐時...又係賣野時間!!

阿SIR又拎左佢D傑作出黎賣喇...不過今次D價錢好貴啊...成$25一舊呀!!!

我地幾個要左四件黎試味...屈左阿B比錢......

不過...一D都唔值賣咁貴囉!!!

之後阿SIR請左我地食多件...再分埋佢...不過拿玻崙又幾OK喎!!



終於我地D成品出黎喇...阿B用我地個名開頭的英文字黎整左一隻...哈哈~~~好特別的熊貓!!!

跟住每人派兩隻代表出黎影下相...個個都整得唔錯啊!!



寫BLOG執相時發覺...明明有同阿SIR影相架?!  點解唔見左既?!

先醒起...D相響阿B架機度...佢都無炒番D相比我...!!!  佢欠我好多相啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  懶人!!!



五個人的四份作品!!!   一堆熊貓兵團!!!  哈哈~~~~~~~~~好得意~~!!

小妹妹最有創意...最後一排係佢架...隻隻唔同的!!




我地其中一個整餅成員係我同事個女黎...見佢鍾意整甜品...

又可以星期日學...所以就叫埋佢黎...上次熊貓麵包佢都有份玩呢...

一年時間妹妹仔大個左好多...而家少女左LU...

我問佢覺得麵包定CUPCAKE好玩...佢其實都整過CUPCAKE...

所以佢話麵包好玩D...因為可以搓粉...好多步驟都要自己黎...今次相對簡單好多...!!

沒有留言:

張貼留言