2012年4月23日 星期一

敗家B...HAHAHAHAA

近黎...我家的男人...開始睇下團購...睇下淘寶......

不過佢都係睇多過買...而且佢通常都係睇D實用既野...

咪係囉...老婆已經成日睇D無聊無鬼謂既野...咁先平衡架嘛......

近黎佢買左架新玩具~~~~登登登...就係買左架靚仔單車喇!!

佢間中夜晚就跴出大埔兜下風...





仲叫大陸同事幫佢響淘寶買左支車頭燈添~~~





之後開始左踏上淘寶之旅...學識買淘點...

佢踏出成功的第一步......就係買左對車尾箱的支架...佢收到後即裝...

仲叫我幫佢托起個車尾箱個蓋...重到丫...!!!!  真係睇得起我囉!!!!

搞惦之後...我話比佢知極重...好累......

佢超過份呀!!!  居然叫我要運動多D...!!!  怪我肥!!!!  嗚嗚嗚~~~~

真係衰得佢丫...佢托丫...口亨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  




另外仲淘左架汽車用吸塵機...仲幫同事L的老公淘多架添...!!!




唔駛兩日就收到貨...!!!

淘寶B似乎對淘寶的貨好滿意...大讚快靚正又平!!!!!!!!!!!!!!!

睇黎...佢會淘上癮...!!

幸好...我對淘寶無乜大興趣...嘩哈哈~~~~ 否則.......大鑊鳥!!!

沒有留言:

張貼留言