2012年7月1日 星期日

2012-01-25 爸爸的生日會

其實我爸爸的生日響年初三的...家下先黎補BLOG...算唔算不孝呢?!  HEE~~~

今年買左 " 黃" 氐利是封比佢用黎封利是...佢見到不知幾開心...!!!



 
爸爸每次封利是比我地...都好有心思響上面寫上祝福說話...我有儲起架~~!!! 

D 錢就無儲起...反而我細細佬就會原封咁儲埋...@@~~~ (因為佢無我咁大駛...嘩哈哈)



阿姨帶埋佢個孫女黎同姨公慶祝生日~~~   (呢個阿姨至有心啊~~~)


 
至於零食達人...佢都好有心呀...哈哈~~~響 LINE 度 SEND 左 MSG 比我爸爸~~~



爸爸鍾意食中餐多D...所以每年都近近地響屋企樓下的酒樓食飯...!!

仲點左壽包比佢...嘻~~~老人家重意頭嘛!!!




食飽飽之後就齊齊打道回府...玩唱生日歌切蛋糕喇喂~~~~



又玩連環快拍...我地呢班係遲鈍派...閃完先識轉POSE...轉又無乜變化...好搞笑~~!!

影完先黎大笑......阿B隻手指仲定左型咁...哈哈哈~~~~




今年兌現左上年的承諾...呢個壽桃蛋糕係我同阿B親手整比黃老闆的...!!!

今年的年初三好凍呢...仲要好早起身整架...!!  當然阿B係出左大部份力...!!  HEE~~

爸爸食過讚不絕口...猛問 : 真係自己整架...?!   呵呵呵~~~~~~~~~~~~~~ 當然!!!! 



仲買左兩個大蘋果黎拜年添...嘩哈哈~~~~~~~~~~~ 真係好大個架!!!!!!!!!





 

沒有留言:

張貼留言