2013年4月16日 星期二

2013-02-26 細細的11歲快樂生辰

十一年前的四月...阿B帶左細細返屋企送比我...

第一次見到呢隻小棉花...已經好鍾意好鍾意...

到而家...我仲好記得第一眼見到佢係點既樣...

真係好細隻...抱起都好驚整到佢...傻妹仔成日跟住人...

一見唔到人就 un un 叫咁嗲聲吠...吠都嗲過人...

初時唔識點養狗仔...其實佢一早已識自己去大小二便...

仲好似有潔癖咁...去完識得避開唔跴到...真係好乖又好叻叻...

不過我地驚佢當我地唔響度就亂屙...所以就會困佢響籠度...

每次諗番起困左佢成年...真係好內疚.....而且好多餘...!!

一日要困成十個鐘有多...實在好可憐...嗚嗚~~~ 對唔住呢~~!!

所以自此之後...任佢響屋度行 & 訓...上床一齊訓都無問題...!!

佢最鍾意同我頭貼頭...身貼身咁訓...其實都好窩心的...!!

我地根本已當佢係家中一份子...佢自己都當自己係人黎架...

小狗心目中只有我地...好簡單...又易滿足...只要我地陪在身邊就可以了...!!



不經不覺...小狗已陪伴我們十一年了...!!

兩個月前 (26/2) ...小狗細細11歲生日喇~~~~~~!!

前年開始...佢既身體轉差了...亦無以前咁精神...

而且有一隻眼睛已看不到...每每想起...心都好痛...!!

小狗比我堅強...佢無因為睇唔到而唔開心...依然係咁活潑百厭好動...!!

十一歲生日喇...!!  我代佢許左個願......

封左兩封利是比佢...寫左一d 祝福說話......

買了個生日蛋糕給她...當然佢無份食...@@~~~

其實......我都唔知佢仲會唔會仲有下一個生日..............

每每想到呢度...個心就好唔舒服......



美心有個迷你的彩虹蛋糕...都幾靚...

阿B仲用上次玩 CUPCAKE 送的朱古力珠珠砌左個心...同埋個S字......

簡簡單單...但係好靚呢...!!! 



之前見到有隻生日鬆散熊仔...一見到細細的生日日期...

諗都唔駛諗就買左比佢了~~~!!!

哈~~~~小狗對個蛋糕似乎都好有興趣啵~~!!



傻妹許願啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!

我都知你既願望都係同我地諗既一樣架喇~~~~~~~~~~~~~!!! 





好珍惜每次和她的合照...小狗實在和我們渡過了很多開心的時刻......!!

每次都必定要有佢一齊分享的...!!!!



今年細細都收到好同事送的生日禮物...

就係狗仔啤酒一支...當然唔係酒黎架啦...

係支狗仔飲用既健康飲料...不過...小狗的肝唔好...

所以都無比佢試了...!!  影下相...比佢聞下佢都會好開心架...!! 



呢個蛋糕都唔錯...不過都幾多CREAM......@@~~



細細~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 生日快樂呀!!!  身體要健康呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

記住你應承左我架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  唔准反悔啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 則留言:

  1. 細細happy birthday 呀~
    [版主回覆06/10/2013 17:55:32]哈~~我而家先睇到你呢個msg...
    我希望下年還可以為她慶祝呢~~~

    回覆刪除