2013年4月5日 星期五

再黎參加市集作品~~ Vintage Photo Frame

近黎挑起條手作根...真係停不了...

不過其他功課就無做...呢個星期六既材料都未準備好...!!!!!!  <---- 懶!!!!!!!!!! 

因上星期提早掃墓...所以呢個清明節就真正放左一日假...

響屋企 hea 住黎做下手作...點解用個 hea 字?!

因為我呢個人...其實無乜藝術家氣質 & 創作頭腦...但係就擁有藝術家既性格!! 

即係咩都講 mood ... 整幾整又要透下...又要訓下...又要食下野咁...總係唔可以一氣呵成囉!!


其實我心目中今次係整三樣作品...賀咭 / 相架 / 相簿...

正常人都會取易捨難...順序交作品既次序應該會係選擇做咭先...起碼唔夠時間都有一樣完成到先!!

但我偏偏就整相簿先...我都覺得自己有d 冒險...

不過其實都唔駛咁緊張既...不竟係玩手作...應該用輕鬆隨意的心態去面對...

只不過應承左人就一定要實行呢~~~!! 

相簿比預期早完成之後...就開始構思個相架...!!

玩開 Vintage 真係返唔到轉頭...而家叫我整好 cute 既野...真係有點力不從心...@@~~~

點解鍾意玩 Vintage...應該係因為近乎我既性格...鍾意隨意...鍾意可以有無限既可能...

其實我玩 Vintage 都唔係好出色...不過做呢樣唔駛太襯色太刻意...咁先好玩...!! 


今次其實構思左三個 layout...不過最後就選用左呢個...因為我想試下新買的兩個 die...哈哈~~~~

我有個壞習憤...係將d野模擬一下擺位先...@@~~~ 砌到覺得順眼先...!! 




呢個相架想玩下d layout 效果...所以將張紙既邊用手撕既原始方法...

不過仲係未夠滿意...索性揸到有皺紋...!!!  (至鍾意呢D破舊既感覺!!  )

紙邊都係用 distress ink (大愛!!!!) 整出燻黑效果...!!





因為個相架其實唔大...所以想特別 d ... 整左兩個類似即影即有既相框出黎...!!

舊舊地既感覺...其實很討人觀喜 (至少我係咁認為!!  :P)




之後拎架 BIG SHOT 出黎開鋒!!!!  係咁 CUT D 鐵塔...齒輪出黎...!!!  新屎坑~~~

其實我都有菲林的 DIE ...不過唔知塞左響邊...懶得搵...所以今次都係用現成菲林膠片...!!!

菲林片真係超級好用...又易襯...早D 買多幾包...!! 





睇睇下又想將D齒輪換過第隻色...不過又好似太沉...所以最後都係維持原判~~~!!




費事又拿唔定主意...所以拿拿聲痴左佢算了~~~~!!





大功告成~~~~!!  第二個目標完成~~~~~~~~~~~!!  仲有一個星期...希望可以完成多張咭 /  相架~~!!










1 則留言: