2013年4月13日 星期六

2013 的新年

家下復活節都過埋...而家先黎補新年 BLOG...真係懶得交關..!!

每年公司的 ANNUAL DINNER ...都會有抽獎環節...

電腦部同事仲會設計左張靚咭添...我每年都有儲埋架...!!!

今年嗰張好有特色...係做每個人個樣黎整...好特別呢~~!!  而且大頭財神好搞笑!!

今年響公司係特別的一年...好豐收...呵呵~~~~~~~~~~!!!  但係...我既青春就...嗚嗚~~~~~~~~~






今年既新年前比較忙...到年廿九先去辦年貨呀...差D仲唔記得封利是添!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

用晒兩次既自家設計的大口仔利是存貨...出年可以再搞搞新意思了...!!  嘩哈哈~~~~~~~~~





上年行花市...見"掂過碌蔗"既揮春好搞笑...所以就買左啦...

點知.......唉...真係傻...其實碌蔗會有幾惦大家心中有數啦...所以龍年真係過得麻麻啦...!!

反而...我地買左張"撈乜都惦"既比我細佬...佢真係好惦啵!!!

同一時間有三間公司話請佢...而且仲揀著間非常好既公司...做得好開心...!!!

所以...今年我地都買左張"撈乜都惦"既加強版 (彩色...嘿嘿) ...希望今年蛇年會惦D啦~~~~~~嘩哈哈~~~




哈~~~細細呢件拜年衫...由佢兩歲每年都拎出黎著...!! 

仲好新淨架..!!  不過以前著就漲卜卜...今年著就好鬆身...傻妹真係瘦左好多........





今年的年初一...我地請左黃老闆黎屋企...

由大廚煮左餐好味飯比佢食...哈哈~~~~~~~~~

大廚仲話以後年年既年初一...都要接黃老闆黎食餐飯呢~!!!





黃老闆次次見到阿細都話佢好定好乖...

不過阿細就唔係太鍾意人抱...每次都用求救既眼神望住我...好好笑!!!

但係佢又好主動跳上細佬隻腳上面坐啵...可能多肉坐得舒服掛...哈哈~~~

可能佢仲記得...細佬好錫佢...佢細個時...成日餵佢食野陪佢玩啦~~~仲幫佢執吾吾添~~~



沒有留言:

張貼留言