2013年4月28日 星期日

Simple 12 X 12 Page Layout 2

May 4 原來係 National scrapbook day...所以組織就有同學仔提議...

當晚大家一齊post一張 12 x 12 or 10 x 10 的 layout 去 Fan Page 度...

有兩個簡單的 layout 可以選擇...如果時間許可的話...其實我會整晒兩個...

不過近來小狗病病...所以可能唔夠時間了...想多d 陪下佢.......


心目中大概諗左個構圖...之後就拎d 材料出黎砌左個初稿...

其實我唔知個係咪一個好習慣...但係的確可以比我大概睇到成品係點.....

哈~~~條織帶係響網上 free 番黎架...為左比物主睇下我要d 織帶黎做乜...

見又幾襯今次既色系...所以就加左其中一款落去...!!  到時再 post 上 手作 Fan Page 度... 


KC 的木頭字又靚又好用...可惜就是貴了一點點...!!

第一個 version 就係咁...!! 






第二晚返到屋企...又將佢作左一d 改動...好似再順眼d...!!

不過都係懶...好多材料懶得拎出黎...好多都係就手就用...哈哈~~~

或者呢個壞習慣都係好既...太多野揀時又會有選擇困難症出現...




未到最後時間...所以都係暫時放下先...可能過兩日又執過d位...加加減減咁...呵~~~~

近黎走開 Vintage Style...今次當然會 keep 住...

仲買多左幾隻 distress ink 添...不過都要再研究下d 技巧先...!!


< Final Version - 2013-04-28 >

見呢幾日得閒D...所以都係快快趣搞惦左張 LAYOUT 先...如果唔係好怕會爛尾...@@~~~

最後都加左少少野上去...不過呢張我其實唔係太滿意...

張蛋糕紙太軟身...唔太食色...加上太貼近底色...唔太突出...!!  下次會做好d了 (希望)...!!

對即影即有都係情有獨鍾...所以點都張相框做成即影即有相的效果...heehee~~~

所有野我都做左 pop up 效果...不過影出黎唔太覺...@@~~~~ (要改進埋攝影技術先得了...!!)





另一張 layout 應該唔會做了...無時間...無心情...小狗的情況不太好...時好時壞...無乜精神......

沒有留言:

張貼留言