2013年4月2日 星期二

準備參加手作市集

近來手作組織準備參加六月的手作市集...

我都好想嘗試下...我見好多人都整左咭...反而相簿就比較少人整...

所以決定整本 Vintage Album 黎參加...如果時間許可...我仲想整多一張咭 & 一個相架...


相簿 size 大概係 8" x 7" ...選用至愛的 Graphic 45 其中的 French Country 系列!!

初時截止日期係 31/3 ...所以我係咁趕係咁趕... 呢d 情況下我當然又有野出錯啦...

雖然唔算大問題...不過總令我有d un 住 un 住咁...

相簿的 Hinge 預得太少了...所以本相簿變得有少少漲起...




斷斷續續整左十五個鐘左右...終於完成了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (又一血汗之作!!!)


< 相簿面>

所有圖案都係續隻續隻 cut 出黎...剪到我手都震...!!!



< 封面...封底...側身 >

成本相簿所有紙邊...我都用較剪磨成殘舊的效果...

阿B仲笑我 : " 好地地一張紙...係要磨舊既?! "   (你識乜丫...!!  )

之後仲要用 distress ink 係咁將d邊掃成燻黑效果... (又比人問...好地地乜乜乜....hahahaha~~~)

呢 pack 紙其實真係好正...顏色好鮮明...而且又係最愛的 vintage style 添...!!



< 內頁 >

我總共整左八個內頁...!!  差唔多用盡所有 French Country 內的 pattern papers!!

其實成本相簿用既工具唔多 (因為懶拎出黎用!! ) ...

所以花巧 punch 及 die cut 欠奉...!!  最多用下絲帶及五金裝飾黎點綴下......

取而代之反而係用原始方法...響pattern paper 度剪出黎...!! 

(懶人既代價就係剪到手軟...!!    其實懶同蠢有時都係一線之差...!!!)


< 內頁 1 - 4 頁 >

第一 & 第二頁...用最簡單的 pocket style ... 實用丫嘛...鍾意攝咩落去都得...!! 

第三及第四頁就玩下 d 簡單layout 效果...仲加左個夾仔落去 (唔知到時會唔會唔見左..!? )

上面 d tags 可以比人寫下內心感受架 (即係廢話?! )

我最鍾意有菲林片嗰張架...識我既都知我對相機既野有情意結...!! 



而第四頁其實做左個暗格響側邊...可以拉多張咭出黎...!!!

想寫野又得...想放相都得...!!  隨你鍾意...!! 

(不過間中攝番入去有d cake cake 地...功夫未到家的特式...!!  )




< 內頁 5 - 8 >

貫徹實用為大前題...因為自己鍾意本相簿儲多d野...
所以通常我都鍾意用 pockets 的...heehee~~~ (即係貪心的小狗囉...!! )

呢幾頁都係 pockets 效果... (時間好緊迫...所以懶諗特別野了...!!!)

唔同之處係下攝...右攝咁上下... heehee~~~



雖然我係懶...不過我都響第七頁邊做左個揭頁...算係有d 驚喜...

(算係...?!  算係...?!  請見諒...!!)
 


終於完成一樣功課...呢本相簿其實都幾另類...無一個正經主題的...

純粹玩感覺...所以可能未必會個個都鍾意...賣唔出我都無所謂...

通常阿媽都唔會厭棄自己個bb...而且仲會覺得天下bb唯自己的bb最可愛 & 最靚...heehee~~~
 
(咁比喻係咪好白痴...?! :p)

1 則留言:

  1. 好有心思呀!打算參加什麼巿集啊
    [版主回覆06/10/2013 17:52:42]JCCAC 啊...不過今次落選了~~@@~~

    回覆刪除