2013年4月2日 星期二

收到有緣人的交換咭


之前講到我參加了一個組織的交換手作咭活動...

我的有緣人已經收到我的手作了...好彩無寄失...要我再整都可能唔夠時間...

上面的 pattern 我 cut 左好耐架...!!  再一part part 砌番出黎...要再 cut  多次我會想 C 囉...!!! 






而我就每日等呀等...成日問門口位同事有無信係我既...原來等待的心情係好複雜的...

響截止日期過左兩日...我終於收到有緣人寄比我既手作咭了...!!

一收到...好開心...裡面除左有張靚靚 Pop Up Card 之外...仲有d 靚靚絲帶禮物仔呢~~~!! 

好鍾意的紫色...!!!



好開心...第一次收到別人的手作咭...好鍾意...而家放左響公司檯頭做擺設...heehee~~~



沒有留言:

張貼留言