2013年4月13日 星期六

2013 我們的情人節

四月先講番二月既野...真係排住黎補BLOG...@@~~~

今年的情人節...搞搞新意思...就係突破兩人慶祝...同兩個朋友一齊去食BUFFET慶祝!!

我地今次去朗豪酒店...價錢響呢D日子真係唔算貴...!!

每PAIR仲送左支紅 / 白酒添...!!  仲有盆朱古力盆栽添...全盆野都食得架...D泥係朱古力黎架!!!

仲有一支仔玫瑰花~~~~~






呢間食物唔太多...不過就幾好味...今次我主攻甜品...!!  嘻嘻~~~~~~~









杯檸檬茶勁大杯...最後都飲唔晒...實在太飽了~~~~~~~!!!







今年情人節有意外的禮物收...哈哈~~~~

不過有人忍唔住...提早響公司ANNUAL DINNER前送左比我...!!

因為佢想我可以響ANNUAL DINNER時用.......呵呵~~~

(今年的ANNUAL DINNER是大日子呢...!!! 嘿嘿~~因為今年我有份拎獎呀!!!!!!!!!  YEAH~~~)





究竟係咩黎...?!  係部有 WIFI 功能既相機呀...!!!

我有部 CANON S90用左兩年...係超好用...影相出黎又靚...

家下呢部 S120 仲有埋 WIFI 功能...以後影完相...可以即 POST 埋上網添喇!!!!!!!!!!!   正!!!!!!!!!!!

多謝情人啊~~~~~~~~~~~~!! 






1 則留言:

  1. 個buffet 好似好正咁wor~
    [版主回覆06/10/2013 17:57:10]呢昌buffet 唔差啊...!!

    回覆刪除