2013年7月2日 星期二

一班好鄰居

響南生圍影既相收左幾個月了...不過仲未揀40張出黎比 Sunny 哥哥執相添...@@~~

太懶了~~~~家中的男人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

如果呢個星期佢仲未揀比我...我就自己求其揀我鍾意嗰d 了~~~~~~~~嘿嘿~~~~






之前大伯拎黎寄養的蘭花開左兩個多月...終於完美落幕了~~~~~~~~~~!!

真係開得好燦爛呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 又大朵又靚~~~!!!! 





響淘寶淘番黎既百合都開得好靚呢~~~~~~~~~~~!! 






近黎阿B同D鄰居好熟絡...成日去串門子...哈哈哈~~~~~~~~~~~

晚晚都帶阿細去吹下水...!!!   阿細極之鍾意落街呀而家...每晚唔去都訓唔著呢~~~~~!!! 

近年有個靚靚肥妹妹搬左黎...佢養左兩隻狗...一隻叫TAMMY好似阿細的...不過響屋入面...影唔到相...

下次叫佢帶出黎幫佢影沙濛先得...!!

而另一隻就係襪仔...佢好貪玩架...不過咁大隻...我都唔敢同佢玩...只係次次叫佢打聲招呼...呵呵~~~






佢係咪好靚仔呢?!




而隔離屋就養左隻好靚的黑貓...叫做小黑...

阿細好鍾意佢架...成日去搵佢...仲想聞佢添呀~~~!!




一聽到小黑的名...阿細就會有反應架喇~~~~~~~~~~!!! 



 

基於阿B樂於助人...成日幫鄰居們整呢整路......

所以令到我都撈左好多著數...嘿嘿嘿~~~~~~~~~~~

近黎佢地就比左兩大盒雪糕我地喇~~~~~~~~~~~~~~~!!!!  爽呀~~!!



 

仲有個好識整野食既阿太鄰居...!!! 

有美味沙律...





好靚又好食既芝士蛋糕...!!!





全部用新鮮料製造架!!!





好味既香蕉 CUPCAKE~~~~~~~~~~~~~!!!





超多料的特大糭...!!!!





近黎還有荔枝...無花果美食...!!!


真係好開心...日日有食神...!!!! 

星期六最衰我要返學啦...佢地仲請左阿B去大尾督食好野添呀~~~~~~~~~!!!


 




雖然我無得去食好野...不過阿B就製造左D好野比我歎...呵呵~~~~

雪糕豆腐花...爽死!!  (我抄佢 FB 的...哈哈哈~~~~佢自己整完就影左相POST上FB的...好搞笑!!!)





之前仲車我入元朗拎野...短遊左一陣元朗...食左好多野...嘩哈哈~~~

食食食...!!!  實在太開心...!!







沒有留言:

張貼留言