2013年10月4日 星期五

送給BLOGGER的手作生日咭

呢個BLOG已經進入最入倒數階段了...

雖然已經選定搬家地點...不過總係習慣入黎呢度巡巡...

既然仲有唔多既日子...就響呢度繼續寫到佢斷氣為止啦~~!!!

上星期已經完成左另一張 " 交換生日咭" 製作...星期四下午都寄左了...!!

可惜.......直到今日為止... BLOGGER 都未收到~~!!! 

嗚~~~~ 我仲寄左D生日禮物比佢添架...!!  寄失了實在可惜呢~~~!!!

呢個星期六...應該會重新製作一張新的給她...希望今次唔會寄失啦~~!!!


無論點都好...而家分享下張失咭啦~~~~~~~~~!! 


呢張咭...雖然無用咩特別技巧...只係一張掀開的咭...!!

不過我用左好多時間心機落去的...!!! 


好掛住你啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!  現在...你在何方呢...?!



 

 

< 封面 >

全部做了立體的效果...

汽球...裙...以及鞋子...我用了"碌碌紙"的效果做...!!

我想張咭有點 Vintage 的感覺...所以刻意磨紙邊...以及用distress ink 掃邊...

而公仔就油上 (填上?!) 鮮艷的顏色...令張咭好似特別一點...新中帶舊...




< 封內頁 >

不想內頁只有祝福語咁單調...所以我做的咭通常都包羅萬有...哈哈~~~~

或者呢個都算我個人的特色 (特別亂...?!) ...哈哈~~~





新買左個 tag die ...好鍾意...!!!





所有公仔...我都響d衫褲鞋上加上點晴的 " glossy accents " !! 

望落去令令地...摸落去滑滑地...!! 





大功告成之後...影左相...send埋比班長...就拎左去寄了...!!!

希望...呢張唔會係張咭既 " 最後的遺照" 啦~~~~~~~~~~~~~!!!





其實我每次整既咭...所花既時間都幾多下...!!

而且每次都用幾多的pattern papers...

係時候要簡化下...要改改做咭既方式...以最簡單又快趣又達到靚靚滿意的效果...!!

沒有留言:

張貼留言