2010年4月27日 星期二

2010-04-26 是日晚餐

上個月去左德國...買左一罐德國午餐肉罐頭返黎...開黎試下先......


拉環式掀蓋...但係d肉好實...鄧極都出唔到黎...@@~~ 唯有出刀仔!!!



煎到佢外層仆仆趣...好香呢...阿B叫我偷食...我咪順手拎旁邊對筷子夾黎食...食左一啖...正想話好味...阿B突然搶左我手上對筷子!!!!   嚇得我丫...原來對筷子係佢之前用黎夾過生豬肉...@@!!!   佢驚我食壞肚...所以即刻搶左我塊午餐肉隨手扔左落垃圾桶!!!


我仲猛哦佢浪費左塊午餐肉...哈哈哈~~因為我唔食筷子點到個位咪得囉!!!   HEEHEE~~ 已經唔係大罐架嘛!!  家下少左一塊喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



第二味餸係蜜豆炒臘腸 & 肉碎......好味道既呢~~~



因時間關係...所以今晚只係滾湯..排骨薯仔蕃茄湯...........好味到唔停得口呀...哈~~



沒有留言:

張貼留言