2010年4月25日 星期日

睇趺打

幾個月前...一次伸懶腰扯一扯右手的手臂...當時有少少痛...不過無理到...之後呢個位置有D緊...有幾次拎野同伸手拉櫃時又扯親...上個月去旅行時舉起手就好痛...而家個情況越黎越嚴重咁...郁得大動作都痛......所以 sat 終於的起心肝去睇趺打!!


Sat 放工...阿B陪我去大埔某間趺打鋪...呢個舊商場裡面好多趺打鋪...改衫鋪...髮型屋等等...我揀左呢間長年好多人睇症既趺打鋪...應該OK掛......




好耐以前睇過一次趺打...隻腳比佢卒到仲腫過整傷之前...而且過程好痛好痛...第二次整傷腳就去睇西醫...佢叫我用熱水用冰 "full"搽喜療妥...都有效...不過痛既時間都幾長......總之中又痛西又痛....唉.....


今次呢間都幾搞野...首先黎個電療...



今日已經係我第二次做呢個療程...哈~~我手臂個印係噚日拔罐留下既印...有兩個印呢~~



之後再去照燈...幾熱下.......跟住女師傅就幫我卒手臂...再幫我拉鬆d筋...我因為少郁動...拉筋時成日聽到d骨格格聲咁響...聽到我自己都腳軟...加上又痛喎...我成日烏低個頭...面容又扭曲晒...女師傅以為我喊添呀...叫我唔好喊...哈哈~~佢話我整傷無理到...而家發炎呀...所以越黎越痛啦...再唔理就手尾長添呀!!


拉完筋之後就整左兩個竹筒響我手臂度...拔罐其實都幾痛的...@@!!


之後就叫我去做超聲波...@@!!  佢話有消炎作用...係物理治療既一種...呢個至舒服...舒緩番頭先拉筋既痛楚~~~ 全個療程用左一個鐘左右...多謝 $170大元!!



貼埋d膏藥...走得... ( d 藥用搞拌機搞...好搞鬼...!!)



呢兩日阿B都陪我去睇...佢就響度打機渡日...哈哈~~~



而今日去之前...我地仲去 Tai Hing 食 tea....佢就食左個午餐肉公仔麵...而我就叫左呢個好好味既厚多士呢~~



 


沒有留言:

張貼留言