2010年4月21日 星期三

Our Sweet Honeymoon Trip ~ Day 11@荷蘭 & 英國 31/10/2009

呢日係我地 Honeymoon 既第十一日行程喇...今晚就會離開荷蘭搭夜機去英國了.......


換句話黎講...我地既假期就結束喇...要返香港做番平民...過番平淡既日子喇!!


朝早又食極豐富既 buffet 早餐...返到香港...我一定變大食怪了!!!  食大左個胃呀!!





第一站就帶我地去鑽石工場...雖然噚日發現有錢剩...不過我地絕對唔會響呢度失守既...哈哈~~~  一去到困左我地成班人響間房度...拎左好多鑽石首飾比我地睇...不過d款好娘下...而d鑽石就好貴下......有個團友既老婆今日生日呢...佢好大手筆響度揀左粒成卡既靚鑽石鑲左對耳環送比佢老婆呀!!   嘩~~~我羨慕到呢~~!! 







聽多陣就落樓下睇其他野...鑽石就無錢買喇...所以去左鵝仔鋪買水晶...都係透明閃閃地啦...我滿足架喇!!  呵呵~~ 之後去對面公園行下影下相...


公園內種滿樹...又有黃色既落葉...真係好靚呢~~~





之後行去附近有個跳蚤市場...見識下當地既平民生活...響歐洲呢十幾日...覺得荷蘭買手信係至價廉物美...價錢老實好多.......不過已經過左買手信既好時機呢...嗚嗚嗚~~~~





Lunch 又係食中菜丫...





之後就及發去福倫丹漁村...呢個漁村好舒服...又靚...真係唔捨得走......





有錢就可以放心買屈金香種子返 HK 種喇...!!  買左幾大袋...重到呢....@@!!





我地仲響度豪吃下午茶 (其實只係食 sandwiches 飲 coke!!!)...哈~~





如果第時退休後可以響D屋度住就好了...爽呀!!!





夜晚搭夜機去英國...荷蘭機場又幾大喎...!!





今晚既晚餐要自費...不過都搵唔到有咩好食...所以只有買 PIZZA 食啦~~~





去到英國都成十點喇...架旅遊巴係雙層架...哈~~搭一晚咁多...仲有個 MON 睇到樓下導遊響度講解指手劃腳...哈~~~


經過咁多日...多少了解導遊講野既含意...每次佢話邊個國家舊式呀...樸素呀...即係o個晚既酒店係比較差既!!!   今晚一聽到佢咁講...真係心中有數囉!!!   點知張床仲要係有部份彈弓無彈力的...訓得我好辛苦!!!  而且間房好古舊呢...o個執鏡...有點恐怖!!





倫敦既夜景...比想像中靚呢!!





沒有留言:

張貼留言