2010年4月19日 星期一

Our Sweet Honeymoon Trip ~ Day 10@荷蘭 30/10/2009

今日已經係我地蜜糖月行程既第十日喇...就黎要返香港喇...放假放到心都散...呢度日日只係吃喝玩樂買買買...真係唔想返香港呢...哈哈~~


在歐洲的這段日子...朝朝早餐都好豐富...真係想唔肥番都幾難...!!  而且心情大好...胃口就自然大開啦...返到香港真係變番肥仔喇!!  HEEHEE~~


今日我地離開比利時喇...出發去荷蘭...一個我很喜歡的國家~!!  朝早司機叔叔影相留念...他很和藹可親...而且佢手車好定...係一個出色既司機......





進入阿姆斯特丹...沿途經過加油站...見到有好多花束擺賣啊!!  荷蘭既花出名靚...真係名不虛傳呀!!  而且每束都很花心思去配搭呢~~!!





第一站我地參觀木屐廠...還有真人示範製造一隻木屐既過程...不過都唔明有咩好著...硬到咁...又重喎!!





很喜歡五顏六色的木屐仔...可惜我地身上既 EUR 已不多 (以為!!!  等一會就會解釋為何是"以為"了...唉.......) ...所以唔敢亂花錢去買紀念品喇...嗚嗚~~~~ 明天還有一餐要自費的呢...不想餓著肚皮上機...飛到英國已好夜...驚搵唔到野食呢...


所以係咁影影影...影左當買左啦...!!  不過著實也太多款式...要買也買不完...哈哈~~





導遊話: 其實荷蘭係一個好靚既國家...不過我地已經去過瑞士...相對有了比較...所以往往會覺得荷蘭會不外如是...不過對我黎講...荷蘭有荷蘭既靚法啊!!  我一樣咁欣賞!!  可能因為荷蘭係橙色的國家...有種不解的情意結...而且以前也有個令我著迷的足球明星柏金...


同團有位很風趣的阿太...今日捉住我地係咁幫我地合照...還教我倆擺 pose 呢...哈哈~~


很喜歡呢張兩個都無望鏡頭但目光一致的相片...成團人好多人都話我地有夫妻相...這已習以為常...哈~~~實在太多人咁講喇!!  有次在機場過關...關員還把我倆既 passport 拿來對照...@@~~!!  真你似成咁咩?!  當時關員真係話好似架...哈哈~~





荷蘭都好舒服啊~~~!!!






之後去芝士廠...終於看到荷蘭風車及乳牛喇!!!  YEAH~~ 大鄉里又上身了!!  周圍的風景真的令人著實興奮!!!





好多芝士試食呢......!!!   一路試...一路阿B就提醒我 : 肥呀...肥呀!!  哈~~







荷蘭出名屈金香...周圍都有種子賣呢...實在很吸引!!!  導遊話可以帶番香港架!!





接下來既行程係乘坐玻璃遊覽船遊荷蘭運河...市內環繞著五條運河...因而此城有 "北方威尼斯"之稱...或者之前坐過頁多拉遊真正既威尼斯....在法國又欣賞過塞納河周圍既古跡景色...而荷蘭這條運河周圍的只有重覆差不多既建築物...雖然係幾靚...不過一個鐘的遊覽時間太長太悶了...@@~!! 





當不斷重覆這些景物...的確好靚...不過已變得沒大驚喜了......





臨落船都要同船長黎張合照留念...heehee~~ 非常友善呢!!


之後導遊帶我地去見識荷蘭合法既紅燈區...不過事先講明唔可以影相...唔可以逗留...真係大開眼界...每間屋既下面都係落地玻璃...企了不同種族...不同身材的女性...有d擺出誘人的 pose...有d因為知道我地係黎昅野無幫襯...就關埋窗簾唔比我地睇...其實一路行都幾驚...呢度好似咩人都有...又驚阿B比人拉左入去...@@~ 雖然話呢度合法...但係總係覺得佢地都唔係自願既...心裡面好唔舒服......只係想快D離開呢度...


晚餐依然是中餐...呵呵呵~~ 反而有點懷念合味道杯麵......!!





晚上落腳的酒店依然好惦...附近還有賭場呢...不過無乜團友去...所以都係無膽去見識呢~~!!





沒有留言:

張貼留言