2010年4月20日 星期二

突然出現的 EURO !!! (蜜月後記)

一向對錢銀無大概念...特別係外幣...也懶得用腦去換算...因為身邊有個對數字靈敏的~~~人肉計算機...呵~~~ 每次出外旅行買野只會問佢即係幾多錢呀?? 


去 Honeymoon 前...我地換左 d Euro 同 英磅...出發前...阿B比左部份 euro 我袋......一直有個概念歐洲買野好貴...響 bank 換錢時...個職員已經笑住同我地講...euro 會駛得好快唔駛換太細面額...但係我地跟團...實際除左買零食汽水之外...小量手信...其實無乜駛過錢......點知去到 Paris 就開始覺得無乜 euro 剩...所以買袋及飾物都係用 credit card (簡直蝕差價呀!!)...但係只係行程既一半時間......所以唯有忍手買......個心仲諗...唉...歐洲既生活指數真係高呀......香港真好......


點知......去到荷蘭 (行程既第十日)...第二晚就會搭夜機去英國...所以阿B叫我響個"外幣袋"度拎D英磅出黎袋...............呢十幾日都無開過呢個袋!!   一開就發現大疊 EURO 響裡面!!!!!!!!!!!!!!!!!!   阿B先醒起之前只係拎左部份出黎...佢袋D我袋DD...!!!!   兩條友響旅遊巴入面狂笑......因為我地成日以為駛晒D錢...原來係仲有大把錢 (大概成萬港幣既EURO!!!)...真係痴鬼線!!!!   要知道我呢幾日買張 postcard 都要諗好耐買唔買好...嗚嗚嗚~~~~ 兩個真係白痴仔!!!  大概阿B受到我的感染掛...哈哈哈~~~



有錢都無用...因為我地還有一日時間可以用 EURO 咋...所以就開始掃朱古力...掃手信...掃 postcard...掃屈金香種子...食下午茶......以平衡番個心理...!!!!


不過都好...變得駛少左...但係就碌左咭呢...嗚嗚嗚~~~ 個 rate 好高呀!!!!


1 則留言:

  1. 哈哈,你地又會唔記得仲有euro放左o係第二個袋度既....
    [版主回覆04/28/2010 23:36:00]哈~~我地都覺得好傻仔啊!!  我朋友話~~可能係老公專登咁做...等我駛少d...><"""

    回覆刪除