2010年10月9日 星期六

時光倒流: 2010-10-01 放孔明燈

哈~~太懶寫 blog...又要玩時光倒流了...返返去 1/10 呢一晚......


上年既中秋節...第一次玩放孔明燈...因為臨近婚期...所以在孔明燈上寫上大日子的願望...就是希望大日子那天一切順行...天公造美...哈~~ 果然實現了~~


今年既中秋節都見到好多人玩呀...仲比上年多呀...成天都係...可能d孔明燈易買左啦~~我地o個晚無放呀...只係上左天台睇......


30/9 晚...我地條村搞左個大型晚會...仲有盤菜食呀...不過我地無去食呀...出左街...返到黎見到差唔多食完...見到好多人玩緊孔明燈呀...好熱鬧呢...還有人在唱粵曲卡拉ok...好嘈...hahaha~~





剛巧遇到樓下的鄰居...佢話上年有玩剩的孔明燈...叫我地一齊返去玩...哈~~好開心...





今次玩得驚險百出...因為唔夠風...一係遇到怪風...有幾次仲飛左入人地屋企既騎樓呀...好彩有人響度咋...佢幫我地放番出黎再升空...@@!!!  真係唔好意思呢~~其實都幾危險的!!!






今年無響孔明燈上寫任何野啊...不過一切在心中.......





沒有留言:

張貼留言