2010年10月26日 星期二

2010-10-25 薄荷朱古力軟心蛋糕

噚晚...約埋朋友仔一齊去學整 cake ...今次係整薄荷朱古力軟心蛋糕...!!


呢晚既同學仔多過上次三倍...要拎牌仔順號碼入去揀爐頭...!!


有左上次既經驗...今次比較鎮定左 d ...阿 sir 講既我都會寫低...因為自己知自己事...我唔想漏左任何一個步驟而前功盡廢啊~~!!  無材料再比架喇!!


今次整既海棉蛋糕無上次咁好...打太耐...縮左水...搞到唔可以再 cut 頭 cut 尾...好彩表面唔太濃咋...如果唔係個蛋糕底一定簿過紙...hahaha~~


今次既工序又多 d ...仲要唧cream 又畫花...又要用朱古力整盒蓋...真係一步一驚心...!!


以下係我既製作過程和成品...



今次呢個蛋糕要整頂帽仔比佢...我唔記得影我自己整既格仔帽...唯有用阿sir整o個個黎post啦~~~ 阿 sir 畫得靚好多...而我o個個因為 d 朱古力開始杰喇...唔再容許我慢慢畫...所以好快手咁上下左右咁撩~~~



呢個就係未加帽既樣喇...頂帽用黎遮住d生果架...!!



朋友仔陪我黎顛...真係好開心...佢因為唔食 cream...所以佢無學阿sir 咁唧 cream啊~~ 佢個 cake 好有藝術感...



整好晒所有野之後就拎個蛋糕再雪下佢...響等待既過程中...我地又分享阿 sir 個蛋糕喇...可能我麻麻地鍾意食朱古力蛋糕啦...唔鍾意d苦味 @@~~



呢個係阿 sir 既作品...我無跟佢畫花呀...驚畫得唔流暢呀~~!!



呢個係我同學仔既作品...我覺得佢好叻呀...識整多d朱古力格格粉飾個 cake呀...佢唧既朱古力花都好靚呀~~!!



拎到返屋企又係送比阿 B 啦~~ 今次無拎返公司毒害D同事喇...因為阿B上大陸...我驚自己搭車時間耐個蛋糕會溶啦...下次再有機會先害佢地...



3 則留言:

  1. 薄荷朱古力正呀~~~~~
    [版主回覆11/05/2010 00:36:00]哈~~~不過我老公唔鍾意食朱古力...><"
    佢叫我去學整芒果蛋糕呀~~~ 嗚~

    回覆刪除
  2. 你中毒la...又多一餅友. Yea~
    [版主回覆11/05/2010 00:38:00]我都係學黎玩下咋...要我自己響屋企整...我一定好懶...

    回覆刪除
  3. 成日睇你個BLOG都覺得.....
    聚左你真係好丫~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆11/05/2010 00:46:00]哈哈~~呢d表面野咋...我都係學左兩個蛋糕咁多咋...
    但係我仲有太多敗家興趣呢...又唔識煮飯...娶左我...其實係無啖好食呢~~

    回覆刪除